AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Del Skrevet 15. september 2019 Jeg vurderer å abonnere på Boostbox, men er redd for at det ikke blir verdt pengene - like mye som jeg håper at jeg kommer til å elske det. Noen her inne som har/har hatt det? Og hvis du svarer - hvor mye trener du? Jeg er ingen treningselsker, men liker å holde meg i aktivitet. Tenker å abonnere i håp om å bli mer motivert. Trener både hjemme og på studio, men veldig lite ute. Kvinne 28 Anonymkode: 03b62...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Del Skrevet 15. september 2019 Synes ikke det var verdt pengene. Tror det var tre bokser jeg mottok før jeg avbestilte den. Uspiselig mat og gjenstander som aldri har blitt brukt. Trente daglig den gangen. Prøv en boks, kanskje det passer deg bedre. Anonymkode: 9982c...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #3 Del Skrevet 20. september 2019 På 15.9.2019 den 19.48, AnonymBruker skrev: Synes ikke det var verdt pengene. Tror det var tre bokser jeg mottok før jeg avbestilte den. Uspiselig mat og gjenstander som aldri har blitt brukt. Trente daglig den gangen. Prøv en boks, kanskje det passer deg bedre. Anonymkode: 9982c...f94 Åååh, så kjipt! Hadde håpet på mange positive omtaler 😄 Takk for svar uansett! Anonymkode: 03b62...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå