Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2005 #1 Skrevet 17. mai 2005 Har kjøpt meg en ny dongeribukse, en Diesel Rame. Den sitter som et skudd over rompen og hoftene, og har ellers perfekt passform. Men, når jeg står med bena sammen, synes jeg at man kan se konturene av kjønnsleppene gjennom buksen?!? Er det bare meg som har sett for mye nå eller? Fikk litt noia da jeg oppdaget det. Ser det ikke så godt når jeg står med bena fra hverandre da.. Så, prøvde en annen bukse jeg har, den var samme problemet. Den var i tillegg veldig lav i livet, så kanskje derfor? Er det bare jeg som har hengt meg opp i dette nå? Tør nesten ikke gå med dongeribukser jeg nå...
Transe Skrevet 18. mai 2005 #2 Skrevet 18. mai 2005 Hvorfor bruke dongribukse da? Har ingen og skal heller ikke ha noen, er lei av hele dongribuksene.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #3 Skrevet 18. mai 2005 Det der høres merkelig ut....Jeg har en haug med trange jeans, og har IKKE noe slikt problem. Kanskje hvis du drar buksa godt opp under armene og strammer beltet godt til.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 18. mai 2005 #4 Skrevet 18. mai 2005 har aldri lagt merke til dette i dongeribukser. men jeg har lagt merke til det hvis jeg bruker bukser i tynt stoff.
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2005 #5 Skrevet 18. mai 2005 Kan ikke se det med dongeri nei, ser mer ut som jeg er kjempevid eller noe slikt :-? tøhøh
Gjest 24601 Skrevet 18. mai 2005 #6 Skrevet 18. mai 2005 Aldri lagt merke til det med dongeribukser. Vanlig denimstoff er jo såpass tykt at jeg ikke tror det er mulig å se noe slikt med mindre du ser svært godt utstyrt i det området.
Gjest Darcy Skrevet 18. mai 2005 #7 Skrevet 18. mai 2005 Neida, jeg hadde en olabukse som var slik. Den kom fra ONLY og hadde veldig tynt olastoff.
Gjest p.t.pinglegjest Skrevet 18. mai 2005 #9 Skrevet 18. mai 2005 Nå syns jeg dere begynner å nærme dere en av de berømte bollemusdiskusjonene. Kanskje bør tråden flyttes til seksualitetssiden. Donnie og Tom Krus, hvor er dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå