Gå til innhold

Montere kommode. Lettere med skeidar enn ikea for en uerfaren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det kan varierer stort men pleier skeidar møbler være greiere å montere selv?

Anonymkode: c70fb...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ikke enklere enn IKEA. De er helproffe på å lage møbler (Og tegninger) beregnet på folk med ti tommeltotter som skal montere ting selv. Skeidar kjøper sine møbler fra forskjellige produsenter så der kan variasjonene være store. 

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Leo skrev:

Det blir ikke enklere enn IKEA. De er helproffe på å lage møbler (Og tegninger) beregnet på folk med ti tommeltotter som skal montere ting selv. Skeidar kjøper sine møbler fra forskjellige produsenter så der kan variasjonene være store. 

Helt enig! At IKEA-møbler er vanskelig å montere er noe som henger igjen fra gammelt av.

• Liker 1
Skrevet

Ikea er enkelt. Men har ikke problemer med skeidar heller. Har dog opplevd at bruksanvisningen fra jysk er forferdelig tungvint. 

Jeg monterer alt alene.

Anonymkode: 4a18a...742

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar dere :) 

Anonymkode: c70fb...c82

Skrevet (endret)

Jeg er ikke noe særlig handy, har ikke særlig med erfaring. Men jeg reiste alene til IKEA, kjøpte meg en kommode. Var vel 4 store pakken jeg måtte dra med meg (akkurat da var jeg litt lei av å være singel). 

Jeg fikk dem i hus, pakket opp og satte i gang. Tok meg rundt 4 timer å skru sammen, men jeg fikk det til. Kommoden står støtt og fint på soverommet nå 🙌🏻🙌🏻

Det var en flott enkel bruksanvisning med. Gjorde ingen feil. Om man bare bruker veiledningen, da får man det helt fint til :) Men måtte finne frem noe eget verktøy å skru med :) 

Har ikke erfaring med Skeidar, de er generelt for dyre for meg 😅

Endret av Ariana807
Skrevet

Om møbelet ikke trenger å demontere seinere ( pga trapper og flytting feks). Så limer jeg alt av plugger. Da blir møbelet like stødig år etter år 😊

Anonymkode: 240ef...4c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...