AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Vet det kan varierer stort men pleier skeidar møbler være greiere å montere selv? Anonymkode: c70fb...c82
Leo Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Det blir ikke enklere enn IKEA. De er helproffe på å lage møbler (Og tegninger) beregnet på folk med ti tommeltotter som skal montere ting selv. Skeidar kjøper sine møbler fra forskjellige produsenter så der kan variasjonene være store. 10
Eliza Doalot Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Akkurat nå, Leo skrev: Det blir ikke enklere enn IKEA. De er helproffe på å lage møbler (Og tegninger) beregnet på folk med ti tommeltotter som skal montere ting selv. Skeidar kjøper sine møbler fra forskjellige produsenter så der kan variasjonene være store. Helt enig! At IKEA-møbler er vanskelig å montere er noe som henger igjen fra gammelt av. 1
Belima Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 https://www.viivilla.no/interior/mobler/du-trenger-ikke-verktoy-for-a-montere-disse-ikea-moblene/
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 Ikea er enkelt. Men har ikke problemer med skeidar heller. Har dog opplevd at bruksanvisningen fra jysk er forferdelig tungvint. Jeg monterer alt alene. Anonymkode: 4a18a...742 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #6 Skrevet 15. september 2019 Takk for svar dere Anonymkode: c70fb...c82
Ariana807 Skrevet 15. september 2019 #7 Skrevet 15. september 2019 (endret) Jeg er ikke noe særlig handy, har ikke særlig med erfaring. Men jeg reiste alene til IKEA, kjøpte meg en kommode. Var vel 4 store pakken jeg måtte dra med meg (akkurat da var jeg litt lei av å være singel). Jeg fikk dem i hus, pakket opp og satte i gang. Tok meg rundt 4 timer å skru sammen, men jeg fikk det til. Kommoden står støtt og fint på soverommet nå 🙌🏻🙌🏻 Det var en flott enkel bruksanvisning med. Gjorde ingen feil. Om man bare bruker veiledningen, da får man det helt fint til Men måtte finne frem noe eget verktøy å skru med Har ikke erfaring med Skeidar, de er generelt for dyre for meg 😅 Endret 15. september 2019 av Ariana807
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #8 Skrevet 15. september 2019 Om møbelet ikke trenger å demontere seinere ( pga trapper og flytting feks). Så limer jeg alt av plugger. Da blir møbelet like stødig år etter år 😊 Anonymkode: 240ef...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå