AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Hei. 20. august fikk jeg positiv test. Dagen etter fikk jeg sterke smerter, startet og blø, og hadde en spontanabort/kjemisk graviditet (?). Testet en uke etterpå, og da var testen negativ. Forventet mens var 25. august. I dag fikk jeg positiv test igjen. Lurer da på hva jeg skal bruke som første dag i siste mens? Anonymkode: 9f7d8...321
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Ville regna dagen du begynte å blø, altså 21. august. Om du ikke tilfeldigvis hadde tatt en test dagen før ville du vel uansett regna det som mensen som bare kom noen dager tidligere enn forventet? Gratulerer forresten, krysser fingrene for at alt går bra denne gangen 💕 Anonymkode: 1c611...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Da gjør jeg det. Ja, ville kanskje bare regnet det som en tidlig mens. Tusen takk! Angrer allerede på at jeg testet så tidlig denne gangen også, men håper det går bra nå❤️ Anonymkode: 9f7d8...321
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 Dagen du begynte å blø, hvis blødningen startet som en vanlig mens i hvert fall. Hvis du hadde småblødninger først, er det litt mer usikkert. I utgangspunktet skal første dag av mensen være når man blør "ordentlig", men det er jo ikke alltid så godt å si hva det er. Kanskje du hadde eggløsning tidligere enn du trodde? Jeg opplevde det samme, bare at mensen kom noen dager senere enn forventet. Terminen jeg har fått på ultralyd stemmer ikke helt med første dag i siste mens, den ble satt enda tidligere. Men det er uansett den ultralydterminen de går ut fra, så det er ikke så farlig om man er litt usikker på menstermin. Det ser altså ut som det gikk bra andre gangen her (uke 22 nå). Lykke til ❤️ Anonymkode: 58ccc...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå