AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Advarsel; syteinnlegg.. Jeg og gubben har hver vår bil, jeg i stasjonsvogn å han i arbeidsbil, da jeg har barna i. I hans hode tror han at bilen min er en banebil, og at han er verdensmester i slædding, å sparer ikke på noe når han bruker den, for å si det sånn.. stoler overhode ikke på han, da jeg vet hvordan behandler bilene han har hatt tidligere. Er det rett av meg å bli forbanna når han bruker bilen og driver på slik, eller må jeg bare finne meg i det når vi deler alt av utgifter? Hva mener dere? Anonymkode: b378e...884
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Du nekter han å bruke bilen din og så betaler du utgiftene som du har på DIN bil. Anonymkode: e8e30...4ab
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Hvorfor skal du være med å betale for hobbyen hans? Ha bilen for deg selv og betal for den selv. Så får han bruke sine penger på egne biler han kan ødelegge. Anonymkode: 9d90d...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå