AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Jeg har nettopp fått meg min første jobb som sykepleier - i hjemmetjenesten! Jeg har jo jobbet som assistent og hatt praksis i hjemmesykepleien, så vet jo litt hva det går i. Men jeg vil gjerne høre deres erfaringer med denne jobben. Hvordan er det hvis man plutselig står i en situasjon som krever mye mer tid enn det som er satt av, er det mye akuttsituasjoner, hvilke prosedyrer gjør dere mye av osv.? Jeg kan selvfølgelig vente til jeg begynner med å spørre kollegaer osv, men jeg er så spent og vil gjerne høre! Anonymkode: 00158...75f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Jeg liker ikke å utlevere arbeidet på nett, men man bruker den tiden man må, for så å løpe seg ihjel etterpå. Mange prosedyrer! Sykehuset er snar med å skrive ut og overføre til oss. Du får god opplæring! 😊 Anonymkode: 5e220...0a3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Det skjønner jeg. Jeg skal ha tre opplæringsvakter, syns det var litt lite. Er det vanlig? Anonymkode: 00158...75f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg. Jeg skal ha tre opplæringsvakter, syns det var litt lite. Er det vanlig? Anonymkode: 00158...75f Det er vanlig, og du kan be om mer. Anonymkode: 7dd51...f9e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg. Jeg skal ha tre opplæringsvakter, syns det var litt lite. Er det vanlig? Anonymkode: 00158...75f Jeg hadde 3 uker opplæring.... Anonymkode: 01864...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå