Gjest Anonym Bruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 (endret) Undres på hvordan det står til med kvinners sexlyst etter at de har passert 50+ ? De fleste kvinner er vel forlengst ferdig med å føre slektsarven videre (fødsler) som har satt sine spor på kroppsfiguren . Nå hevdes det at aldringsprosessen går hurtigere hos kvinner en hos menn og de blir avgjordt mindre attraktive en menn i tilsvarende alder. Nå er det vel kanskje ikkje såmange i denne kategorien som "surfer på KG " så kan vel kanskje ikkje påregne å få så mange tilbakemeldinger på denne tråden,men prøver likevel ? Endret 15. september 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 https://www.nettavisen.no/livsstil/tips-til-single-fra-matching-ekspertene-kjenn-din-mate-value/3423652860.html - En kvinnes «mate value» er på topp idet hun når reproduktiv alder, og så synker den for hvert år, frem til hun kommer i overgangsalderen. Da stuper hennes reproduktive verdi, forklarer Huseby, og fortsetter: - En manns «mate value», derimot, den stiger sakte, men sikkert fra tidlig 20-årene. Fordi hans hovedoppgave har vært å være forsørger, stiger «mate value» i takt med økt status, inntekt og ressurser. På ett punkt, en gang mellom 20 og 30 år, krysses de to linjene. Deretter fortsetter altså mannens å stige, mens kvinnens synker. Rundt 40-årsalderen jevnes de ut, men mannens «mate value» blir liggende over kvinnens resten av livet. - Er man en attraktiv, men eldre mann, vil man kunne velge blant yngre damer, da de har cirka samme «mate value» som deg selv, sier Huseby. Anonymkode: 5b488...a90 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Ja dame +50 Anonymkode: 9376b...713
Gjest Anonym Bruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja dame +50 Anonymkode: 9376b...713 Er nok tvilsomt noen over 50 på KG.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 Altså...Ut i fra dine betraktninger, tipper jeg du ikke en gang har bikka tjue!? Har kvinners sexlyst noe som helst med hvor strutne pupper hun har, eller hvor mange grå hår på hodet? Det å være attraktiv er ikke det samme som å være kåt/lysten. Det å være attraktiv kommer innenfra. Jeg har bikka 50, har både slappere rumpe og flere rynker og grå hår; men jeg har utstråling, selvtillit og tenker på sex minst ...ja, egentlig altfor mye, hver dag. Horny as hell! Og har IKKE problemer med å få meg sex. Anonymkode: 6d499...7b4 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #6 Skrevet 15. september 2019 Ja jeg har kjempelyst, og jeg har en hale av kjekke unge menn etter meg. Menn som er både 10 og 20 år yngre, og veldig kjekke. De vil både ligge med meg og gifte seg med meg. Har aldri hatt sånn draget som nå. Skulle ønske KG var virkeligheten 😭 Anonymkode: 8a499...fc9 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #7 Skrevet 15. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har kjempelyst, og jeg har en hale av kjekke unge menn etter meg. Menn som er både 10 og 20 år yngre, og veldig kjekke. De vil både ligge med meg og gifte seg med meg. Har aldri hatt sånn draget som nå. Skulle ønske KG var virkeligheten 😭 Anonymkode: 8a499...fc9 Hæ?? Anonymkode: d7871...567
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #8 Skrevet 15. september 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: https://www.nettavisen.no/livsstil/tips-til-single-fra-matching-ekspertene-kjenn-din-mate-value/3423652860.html - En kvinnes «mate value» er på topp idet hun når reproduktiv alder, og så synker den for hvert år, frem til hun kommer i overgangsalderen. Da stuper hennes reproduktive verdi, forklarer Huseby, og fortsetter: - En manns «mate value», derimot, den stiger sakte, men sikkert fra tidlig 20-årene. Fordi hans hovedoppgave har vært å være forsørger, stiger «mate value» i takt med økt status, inntekt og ressurser. På ett punkt, en gang mellom 20 og 30 år, krysses de to linjene. Deretter fortsetter altså mannens å stige, mens kvinnens synker. Rundt 40-årsalderen jevnes de ut, men mannens «mate value» blir liggende over kvinnens resten av livet. - Er man en attraktiv, men eldre mann, vil man kunne velge blant yngre damer, da de har cirka samme «mate value» som deg selv, sier Huseby. Anonymkode: 5b488...a90 Bombe at dette er skrevet av en mann! Anonymkode: 8d3c6...19c 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #9 Skrevet 15. september 2019 52, har ikke merket et spøtt til nedsatt sexlyst. Heller tvert om i forhold til 30 og 40 åra. Anonymkode: d5b86...015 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå