LaToya Skrevet 17. mai 2005 #1 Skrevet 17. mai 2005 Hei ! Jeg har i langhelga endret siden min og laget en ny. Lager i frontpage og bruker SmartFP for å laste opp. Har lastet opp alle de nye sidene, men når jeg trykker på hjemmesiden min får jeg opp: Index of/ og en hvit side med alle mappene/filene mine. Hva har jeg gjort feil ? Om jeg trykker på en av filene så får jeg opp hjemmesiden min og kan surfe rundt på den. La merke til at når jeg er på forsiden ( om jeg trykker på filen index så kommer siden slik: www.xxxx/index. Normalt skal jo ikke index komme opp. ) Noen som kan hjelpe meg ?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. mai 2005 #2 Skrevet 17. mai 2005 Startsiden din må hete index.htm eller index.html
LaToya Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2005 Startsiden heter index.htm Så jeg skjønner ikke hvorfor den ikke kommer opp på første siden
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. mai 2005 #4 Skrevet 17. mai 2005 *slettet* Tror du må vise oss en link til siden din. Er ikke helt sikker på om jeg kom rett i stad :klø: Har du forresten prøvd index.html ?
LaToya Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2005 Jippi, jeg fikk det endelig til. Etter mye leting så viste det seg at index. fila mi hadde lagt seg i en annen mappe Men nå fikk jeg fikset det. ( jeg oppgav ikke min hjemmeside, men skrev xxx bare for å vise hva jeg mente. Burde kanskje ha sagt det. Zorry )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå