Gå til innhold

Noen her som hat mistanke om at partner er utro men ikke klarer å bevise det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle?

Anonymkode: b6fd2...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger ikke å bevise noe som helst, for det skal ikke anmeldes og legges frem i en rettssal. Gå om forholdet skranter😊

Anonymkode: 7b6b5...4eb

• Liker 2
Skrevet

Slutt. Bare ta det helt med ro. Du har ikke gjort noe galt.😊

Anonymkode: f88ad...45b

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Det er vel en grunn for at man ikke har bevis...  Sjalusien løper avsted med deg og egentlig er det bare i ditt hode. 

Du kan ikke anklage noen uten bevis. Men er du utrygg så ta det opp eller du kan dra. Det er jo fryktelig å gruble på dette. 

Skrevet

Jeg tror man kan merke det bare på endringer i humør, sexlyst, oppførsel, at man ser tankene deres vandre osv. Samtidig kan jo en sjalu person føle at noe er annerledes og ha en klump i magen hele tiden, uten at det egentlig er noe som helst å bekymre seg for. Så veldig mot at man skal snoke i ting eller stalke folk for å finne bevis. Du må nesten bare prate med han eller henne, iallfall starte der. Å ta folk med buksene nede er veldig vanskelig, men jeg tror ikke nødvendigvis det er så vanskelig å få en utro person i tale om det, selv om veldig mange selvsagt bare vil blånekte.

Anonymkode: a8604...e05

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, theTitanic skrev:

Det er vel en grunn for at man ikke har bevis...  Sjalusien løper avsted med deg og egentlig er det bare i ditt hode. 

Du kan ikke anklage noen uten bevis. Men er du utrygg så ta det opp eller du kan dra. Det er jo fryktelig å gruble på dette. 

Ikke rart menn er utro når damer er så vanvittig naiv som deg! 

Jeg var gift i over 15 år med en mann. Etter å ha vært gift i noen år så mistenkte jeg at han var utro men fant ikke noen bevis. Men etter noen månender så tok jeg han på fersken å da hadde han vært utro med en dame i mange månender. Jeg valgte å tilgi han nå. I år fikk jeg nok en gang mistanke om at han var utro men fant ikke bevis verken på mobil eller pc. Helt til jeg plutselig en dag får melding av elskerinnen der hun forteller at mannen min har vært utro i 6 mnder med henne. Hun sendte også helt klare bevis på at dette stemmer. Denne gangen kastet jeg han ut!

Har du en dårlig magefølese på at han er utro så stemmer det dessverre ofte.

Anonymkode: 454fe...76f

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at min mann beveger seg i ytterkant og litt over mine grenser, men vet ikke om han faktisk drar det til utroskap. Det kan virke som det er dette med å få litt oppmerksomhet og bekreftelse som er viktig for ham, ikke å dra det lenger, men jeg tenker at han beveger seg i farlig område. Leker med ilden, og blir ikke veldig overrasket om jeg en dag finner ut at han har gått lengre enn jeg klarer å akseptere. 

Anonymkode: e0d3f...1fe

Gjest theTitanic
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart menn er utro når damer er så vanvittig naiv som deg! 

Jeg var gift i over 15 år med en mann. Etter å ha vært gift i noen år så mistenkte jeg at han var utro men fant ikke noen bevis. Men etter noen månender så tok jeg han på fersken å da hadde han vært utro med en dame i mange månender. Jeg valgte å tilgi han nå. I år fikk jeg nok en gang mistanke om at han var utro men fant ikke bevis verken på mobil eller pc. Helt til jeg plutselig en dag får melding av elskerinnen der hun forteller at mannen min har vært utro i 6 mnder med henne. Hun sendte også helt klare bevis på at dette stemmer. Denne gangen kastet jeg han ut!

Har du en dårlig magefølese på at han er utro så stemmer det dessverre ofte.

Anonymkode: 454fe...76f

For deg stemte magefølelsen. Synd mannen din var en slask. Men for mange er det egen usikkerhet og sjalusi som rår. + Tiltrekning mot denne typen menn slik at det blir selvoppfyllende profeti. 

Nei, jeg har aldri blitt bedratt. Men er langt, langt fra naiv, men jeg FORVENTER at mannen ikke ligger rundt. Kommer ikke til å snoke i tingene hans eller ringe for å sjekke om han er bortreist. Og jeg FORVENTER det samme tilbake. Ikke dermed sagt at det aldri vil skje, for det er en ting som man ikke kan vite 100%. Man bestemmer jo ikke over andres følelser. Ingen kan si til deg at det aldri vil skje. Men du vil ikke ha det noe bra i et forhold med sjalusi hengende over hodet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...