Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2005 #1 Skrevet 17. mai 2005 noen som IKKE skal servere vin til middagen??? Vi tenkte bare å ha brus, øl og vann.. Men vil noen ha vin skal de selvsagt få det...
Tinema Skrevet 17. mai 2005 #2 Skrevet 17. mai 2005 Vi skal ha vin, og tror i grunnen at det er helt vanlig. Man behøver jo ikke servere så mye vin. Dersom man skal ha servitører, kan man avtale at der er f.eks 3 ganger vin servering. Jeg tror kanskje at jeg ville syns det var litt rart hvis der ikke ble servert vin i bryllup, men det kan være at det bare er meg
Tigi Skrevet 17. mai 2005 #3 Skrevet 17. mai 2005 Til en fin middag hører absolutt vin til! Men det kommer jo litt ann på hva dere skal servere, for til enkelte retter passer det jo best med øl/mineralvann.
tommeline Skrevet 18. mai 2005 #4 Skrevet 18. mai 2005 Enig med de over her, vin hører til til en treretters middag (som er det vanligste i bryllup). Skal dere ha rømmegrøt og spekemat passer øl bedre. Til koldtbord ville jeg latt folk velge selv, men absolutt regnet med at mange ville ha vin.
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2005 #5 Skrevet 18. mai 2005 Hvis det skal være valgfritt om man vil ha øl eller vin til maten så tor jeg du bør regne med at mange velger vin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå