Gå til innhold

Hvilke rammer til bilder synes dere damer er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke type rammer til bilder/plakater synes dere damer er finest? Jeg har de fleste type rammene å velge i mellom som for eksempel svart, lys, trefarga, gull, kobber og sølv.  Pris spiller ingen rolle. Ha en god helg folkens. :)

Anonymkode: d4f72...44b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt ann på bildet, på veggen det skal henge på, og også ellers møblering :) Hos meg hadde ikke sølv/gull, trefarga passet inn nå f.eks, men i forrige bolig med annen interiør, passet godt sølvramme inn

Anonymkode: 0dbbf...c6a

• Liker 3
Skrevet

De ansatte i rammeforretninger pleier å være flinke til å finne en ramme som står godt til det som skal rammes inn, både med tanke på størrelse på rammen samt farge/materiale. 

Anonymkode: 1419f...d3f

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo helt ann på bildet, på veggen det skal henge på, og også ellers møblering :) Hos meg hadde ikke sølv/gull, trefarga passet inn nå f.eks, men i forrige bolig med annen interiør, passet godt sølvramme inn

Anonymkode: 0dbbf...c6a

Jeg har et annet bilde i tre, så da kan vel kanskje trefarge (?) passe godt inn på de bildene som jeg vurderer å kjøpe.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ansatte i rammeforretninger pleier å være flinke til å finne en ramme som står godt til det som skal rammes inn, både med tanke på størrelse på rammen samt farge/materiale. 

Anonymkode: 1419f...d3f

Jeg kjøper det på nettet. ;)

Skrevet

Forresten hvilken størrelse passer best til bilder? Jeg har følgende størrelser å velge i mellom: 

21 (bredde) x30 cm (høyde), 30 (bredde) x40cm (høyde), 50 (bredde) x70cm (høyde) bog 70 (bredde) x100 (høyde) cm.

Skrevet (endret)

Synest svarte rammer som er litt flatere er finest. Unntakene er om det er en svart vegg eller et svært svart motiv slik at det går i ett med rammen. Størrelser er fint å ha litt forskjellig i om du skal bygge en bildevegg som et tettris-spill eller ha litt rundtom i boligen. Får noia i symmetrihjernen min da om det f.eks henger to bilder ved siden av hverandre som eneste motivene på en vegg og de ikke er i samme størrelse eller på linje  med hverande:bond: :ler: 

Endret av Moonwalker
Skrevet

Synes hvite er finest.

Anonymkode: 0460b...252

• Liker 2
Skrevet

Synes det kommer litt an på motivet, la gjerne en farge fra motivet gå igjen i rammen. Hvis det er fotografier du mener, så kommer det an på veggen. Noen ganger kan svarte rammer være fine mot lys vegg hvis du henger bildene så de danner en firkant. 

Skrevet

Trådstarter her: Veggen er hvit. 

Anonymkode: bddbf...941

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her: Veggen er hvit. 

Anonymkode: bddbf...941

Farger på møbler, har du en spesiell stil i hjemmet ditt?

Anonymkode: ad130...f5e

Skrevet

Kommer helt an på bildet, fargene, størrelse.

Skrevet
På 15.9.2019 den 16.24, AnonymBruker skrev:

Forresten hvilken størrelse passer best til bilder? Jeg har følgende størrelser å velge i mellom: 

21 (bredde) x30 cm (høyde), 30 (bredde) x40cm (høyde), 50 (bredde) x70cm (høyde) bog 70 (bredde) x100 (høyde) cm.

Det kommer nå an på størrelsen på bildet, det da ... 

Anonymkode: b526b...318

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...