AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Jeg er eneforsørger for min sønn på 18, trives med det. Bor bra i et relativt stort hus som er et naturlig samlingspunkt for ham og hans venner. De har ofte spillkvelder, pizza kvelder og annet her. Dette synes jeg er trygt og forsåvidt også koselig. Det som ikke er så koselig, mer tvert imot, er at en av hans beste venner stadig stirrer på meg når han er her. Jeg formelig kjenner hans blikk, spesielt på mine bryster. Jeg liker å være uten bh når jeg er hjemme, synes det er befriende, men kan ikke gå slik når han er her. Passer derfor på å alltid ha på bh når de er her, uten at det hjelper. Hans blikk er der likevel alltid. Må jeg virkelig omtrent ha på en jakke i mitt eget hus? Føler ikke at jeg kan irettesette ham eller ta dette opp med min sønn. Hva kan jeg gjøre for å få slutt på denne stirringa ? Anonymkode: 5bc4c...9a7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er eneforsørger for min sønn på 18, trives med det. Bor bra i et relativt stort hus som er et naturlig samlingspunkt for ham og hans venner. De har ofte spillkvelder, pizza kvelder og annet her. Dette synes jeg er trygt og forsåvidt også koselig. Det som ikke er så koselig, mer tvert imot, er at en av hans beste venner stadig stirrer på meg når han er her. Jeg formelig kjenner hans blikk, spesielt på mine bryster. Jeg liker å være uten bh når jeg er hjemme, synes det er befriende, men kan ikke gå slik når han er her. Passer derfor på å alltid ha på bh når de er her, uten at det hjelper. Hans blikk er der likevel alltid. Må jeg virkelig omtrent ha på en jakke i mitt eget hus? Føler ikke at jeg kan irettesette ham eller ta dette opp med min sønn. Hva kan jeg gjøre for å få slutt på denne stirringa ? Anonymkode: 5bc4c...9a7 Spør han om han fantaserer om milf å se ann reaksjonen.😂 Anonymkode: 8a03a...eb9
Sphere Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Ville sagt det til sønnen. Da hadde det nok blitt slutt på det. 😬
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør han om han fantaserer om milf å se ann reaksjonen.😂 Anonymkode: 8a03a...eb9 Det er jo nettopp slikt jeg ikke føler at jeg kan si. Er heller ikke helt sikker på at dette er seksuelt ment fra hans side.".. Anonymkode: 5bc4c...9a7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 Jeg regner med at gutten også er rundt 18 år, og som kamerat til min sønn hadde jeg faktisk tatt ham til sides og sagt at kvinner ikke setter pris på slik direkte stirring. At vi finner det ubehagelig, og at det er sosialt uakseptabelt å stirre så åpenlyst på kvinners pupper, rumper eller kropper generelt. Han vet antagelig ikke hvor indiskret han er i dette, og det er viktig lærdom å ta med seg. Sosial kode, som bør læres. Jeg hadde ikke dummet ham ut ved å si det så resten av venner hører det. Jeg har faktisk måtte ta en slik samtale en gang. Da var jeg kun 21 år, og ble "tenåringsmamma" til 15 åring svoger for en stund. Han kikket for mye og for tydelig. Tok det fint at jeg tok det opp, rødmet litt, og skjerpet seg veldig. Har god relasjon til ham fremdeles, selv om jeg og hans bror gikk fra hverandre for lenge siden. Han har flere ganger dratt frem hvor fint jeg taklet å få ansvar for en tenåring, selv om jeg selv var ung. Tror ikke han spesifikt tenker på akkurat den samtalen, men han har sagt at han setter pris på hvordan jeg våget å ta de vanskeligste men nødvendige samtaler om ulikt. Tenåringer er fremdeles under utforming, og det er ting de trenger å få vite. På en ok måte. Anonymkode: 708b3...07f 6
visp Skrevet 15. september 2019 #6 Skrevet 15. september 2019 Det der er ubehagelig både for deg og for sønnen. Gjør så lite ut av det som mulig og lat som om du ikke legger merke til det. Jeg syns allikevel det er litt rart at du la dette under seksualitet. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #7 Skrevet 15. september 2019 Fikk meg til å tenke på sangen. Jeg vil ha mora di😂😂😂 Anonymkode: 8d30b...791
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #8 Skrevet 15. september 2019 Ligg med han så går det nok over! Anonymkode: 4cc99...77d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #9 Skrevet 15. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligg med han så går det nok over! Anonymkode: 4cc99...77d Du mener det ja 😱 Anonymkode: 5bc4c...9a7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #10 Skrevet 15. september 2019 Heng et laminert bilde av Donald Trump rundt halsen? Anonymkode: af795...669
SoWhat? Skrevet 15. september 2019 #11 Skrevet 15. september 2019 Ville ikke sagt noe til hverken sønn eller kameraten som noen foreslår her, jez! Hva tenker dere med? Sønnen vil både bli flau og kanskje sint, herregud. Og kameraten kan bli akkurat det samme, og hva om han vil fleipe med det og "mobbe" sønnen. At det kommer ut. Gi dere. Du kan ikke gjøre stort, men sitter du sammen med dem? Dere har jo relativt stort hus, så bare lurer på hvorfor du må være med dem? Ikke at det er feil, men når det er som det er. Hadde valgt å sitte et annet sted. Eller at de fikk gjøre det. Ser ikke hva annet du kan gjøre egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #12 Skrevet 15. september 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Ville ikke sagt noe til hverken sønn eller kameraten som noen foreslår her, jez! Hva tenker dere med? Sønnen vil både bli flau og kanskje sint, herregud. Og kameraten kan bli akkurat det samme, og hva om han vil fleipe med det og "mobbe" sønnen. At det kommer ut. Gi dere. Du kan ikke gjøre stort, men sitter du sammen med dem? Dere har jo relativt stort hus, så bare lurer på hvorfor du må være med dem? Ikke at det er feil, men når det er som det er. Hadde valgt å sitte et annet sted. Eller at de fikk gjøre det. Ser ikke hva annet du kan gjøre egentlig. Nei jeg sitter ikke sammen med dem, men det er slik at vi omgås litt likevel. Det har alltid vært naturlig for dem at de feks bruker kjøkkenet her... Anonymkode: 5bc4c...9a7
Gjest Warrior Skrevet 15. september 2019 #13 Skrevet 15. september 2019 Han kommer nok ikke til å slutte å stirre før du enten ligger med han eller du får deg kjæreste😂
SoWhat? Skrevet 15. september 2019 #14 Skrevet 15. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei jeg sitter ikke sammen med dem, men det er slik at vi omgås litt likevel. Det har alltid vært naturlig for dem at de feks bruker kjøkkenet her... Anonymkode: 5bc4c...9a7 Ok. Men da må du nesten bare tåle det, eller ignorere. Det er Ikke veldig uvanlig at gutter i en viss alder liker mødrene til andre. Noen blir forelsket. Ikke noe en kan gjøre så mye med, så lenge han ikke prøver seg. Men da hadde du jo fått sagt fra 🙂 bare å holde den avstanden du kan når du syns at det er ubehagelig
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #15 Skrevet 15. september 2019 5 minutter siden, Kvelertak skrev: Han kommer nok ikke til å slutte å stirre før du enten ligger med han eller du får deg kjæreste😂 Mulig du har rett i det.... Anonymkode: 5bc4c...9a7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #16 Skrevet 15. september 2019 Gå i singlet men la armhulehåret vokse ut. Eller spør om han ikke har sett pupper før. Anonymkode: 7b12f...634
Whistler Skrevet 15. september 2019 #17 Skrevet 15. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: ..........Jeg liker å være uten bh når jeg er hjemme, synes det er befriende, men kan ikke gå slik når han er her. ........ Anonymkode: 5bc4c...9a7 Det kan virke som om du synes at de puppene faktisk er verdt å se på, og det har han vel lagt merke til på ett eller annet tidspunkt. Det er få plagg som er så avtennende og aseksualiserende som en sportsBH som trøkker selv meloner ned til vaffel og vrengte baklommer. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #18 Skrevet 15. september 2019 9 minutter siden, Whistler skrev: Det kan virke som om du synes at de puppene faktisk er verdt å se på, og det har han vel lagt merke til på ett eller annet tidspunkt. Det er få plagg som er så avtennende og aseksualiserende som en sportsBH som trøkker selv meloner ned til vaffel og vrengte baklommer. Lykke til. Jeg kan ikke påstå at jeg er misfornøyd med mine bryster, men likevel langt fra greit at han stirrer som han gjør. Anonymkode: 5bc4c...9a7
Elaine Marley Skrevet 15. september 2019 #20 Skrevet 15. september 2019 Hei, trådstarter, Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod
Anbefalte innlegg