Gå til innhold

Tror dere en som er ute etter bare sex er mer opptatt av utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er singel og ønsker sex, men er ikke noe pen nedentil og rumpehullet. Akkurat de områdene som man gjerne ville fokusert på med sex. 

Føler at dersom mann hadde likt meg så hadde det gjerne ikke vært så i fokus hvordan det så ut. Tenker jeg feil? 

Folk er alt for kroppsfokusert på det perfekte. Hvordan i hele tatt tørre å ha sex når jeg ser ut som jeg gjør? 

Anonymkode: afdb4...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si om dette er seriøst ment. Men menn bryr seg MINDRE om utseendet når det bare er snakk om sex faktisk. 

Anonymkode: e0029...123

• Liker 1
Skrevet

Verden flommer over av ikke-problemer.  Dette er ett av dem.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å si om dette er seriøst ment. Men menn bryr seg MINDRE om utseendet når det bare er snakk om sex faktisk. 

Mener det seriøst. Vet ikke om jeg har rett, men tenker at dersom en person liker meg godt hadde det gjerne ikke vært så fokus på hvordan ting så ut. Eller er det feil? 

Anonymkode: afdb4...0cd

Skrevet

Det er helt korrekt. 

Om du er sånn omtrent gjennomsnittlig og har sex et par ganger i uka utgjør det omtrent hundre timer i året uten bukse. Eller litt over en prosent av tiden i ett år.  Det kommer til å gå helt fint.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn bryr seg lite om utseendet når det kun er snakk om sex 

Anonymkode: bdae0...232

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...