AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Er singel og ønsker sex, men er ikke noe pen nedentil og rumpehullet. Akkurat de områdene som man gjerne ville fokusert på med sex. Føler at dersom mann hadde likt meg så hadde det gjerne ikke vært så i fokus hvordan det så ut. Tenker jeg feil? Folk er alt for kroppsfokusert på det perfekte. Hvordan i hele tatt tørre å ha sex når jeg ser ut som jeg gjør? Anonymkode: afdb4...0cd
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Vanskelig å si om dette er seriøst ment. Men menn bryr seg MINDRE om utseendet når det bare er snakk om sex faktisk. Anonymkode: e0029...123 1
Whistler Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Verden flommer over av ikke-problemer. Dette er ett av dem. 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å si om dette er seriøst ment. Men menn bryr seg MINDRE om utseendet når det bare er snakk om sex faktisk. Anonymkode: e0029...123 Mener det seriøst. Vet ikke om jeg har rett, men tenker at dersom en person liker meg godt hadde det gjerne ikke vært så fokus på hvordan ting så ut. Eller er det feil? Anonymkode: afdb4...0cd
Whistler Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 Det er helt korrekt. Om du er sånn omtrent gjennomsnittlig og har sex et par ganger i uka utgjør det omtrent hundre timer i året uten bukse. Eller litt over en prosent av tiden i ett år. Det kommer til å gå helt fint.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #6 Skrevet 15. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å si om dette er seriøst ment. Men menn bryr seg MINDRE om utseendet når det bare er snakk om sex faktisk. Anonymkode: e0029...123 Menn bryr seg lite om utseendet når det kun er snakk om sex Anonymkode: bdae0...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå