Gå til innhold

Erfaringer med LLP graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har tatt tester fra lloyd pharmacy igår og idag. Er nok rundt 11 dpo i dag. Synes jeg ser strek, men har lest såå mye om skyggestreker med denne testen 😔 Har noen opplevd å få slik strek, men ikke vært gravid? Ventetiden til ny test imorgentidlig er såå lang nå🤪 Øverste er igår, nederste idag. Hcg har vel ikke rukket å steget, så skulle nok ventet til i morgen. Test fredag var negativ, men det var babyplan strimmel. 

IMG_20190914_092252.jpg

IMG_20190915_084924.jpg

Anonymkode: 10f9c...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager lager du en egen tråd om dette? Er du så forbanna spesiell at du trenger egen tråd? Hva om alle som la ut bilde i samletråden i tillegg skulle laget egne tråder 😡 Det finnes samletråd av en grunn!

Anonymkode: 8ab85...077

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager lager du en egen tråd om dette? Er du så forbanna spesiell at du trenger egen tråd? Hva om alle som la ut bilde i samletråden i tillegg skulle laget egne tråder 😡 Det finnes samletråd av en grunn!

Beklager bryderiet det medførte deg og livet ditt. Håper du ikke får senskader av denne traumatiske hendelsen 🥰

- TS 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager bryderiet det medførte deg og livet ditt. Håper du ikke får senskader av denne traumatiske hendelsen 🥰

- TS 

Flott hvis du nå har lært.

Skrevet

Jeg har gode erfaringer med den, sånn bortsett fra at streken aldri ble særlig sterk. Om du blar tilbake i den andre tråden, finner du bilder av min test og hvor svak den var fremdeles da jeg fikk utslag på digital. Har aldri fått skyggestreker på den, jeg testet hver eneste måned fra januar til positiv test i august.

Anonymkode: 9c5f1...58c

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gode erfaringer med den, sånn bortsett fra at streken aldri ble særlig sterk. Om du blar tilbake i den andre tråden, finner du bilder av min test og hvor svak den var fremdeles da jeg fikk utslag på digital. Har aldri fått skyggestreker på den, jeg testet hver eneste måned fra januar til positiv test i august.

Anonymkode: 9c5f1...58c

Åh, da skal jeg se! Tusen takk for svar. Og gratulerer med spire i magen 🤰🏽🥰 Jeg har testet maange ganger de siste årene, men denne testen er helt ny for meg, aldri lest om før jeg kjøpte den på lørdag heller. Men da er det håp da 🥰

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...