AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Hei, jeg får noen håndverkere til å legge gulv i hele leiligheten. Det er dog noen skikkelig massive skap, blant annet et på soverommet, som jeg knapt klarer å flytte på. Er dette noe jeg må demontere til håndverkerne kommer? Er jo ikke akkurat noe sted å legge møblene mine når ALLE rom skal skiftes gulv på... Går jo an å legge gulv på ene halvdelen av rommet, flytte møblene over på denne delen, og så legge på andre halvdel, men er det noe jeg kan regne med at håndverkerne gjør av seg selv???? Anonymkode: 2b1bb...c35
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Håper du får svar fordi jeg lurer på det samme 😊 Anonymkode: 81c12...b87
visp Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Kjøp deg en sånn sterk tralle. Da er det er bare å vippe det på og trille det et annet sted. Pass på å tøm skapet først da.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 Hvis du har hage kan du sette alt ut der og så dekke over med en tykk presenning. Anonymkode: 63455...c18
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 Har ikke hage og bor i 3. etasje i blokk. Skjønner ikke hvordan dette skal fungere😶 Anonymkode: 2b1bb...c35
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #6 Skrevet 15. september 2019 Hør med håndverkerne om de kan flytte dem mens de jobber. Tror ikke du kan anta at det er greit uten å sjekke, men er nok ganske vanlig å flytte litt møbler. Anonymkode: fb7fa...0e3
Oppgitt78 Skrevet 15. september 2019 #7 Skrevet 15. september 2019 Slike ting bør jo avklares med håndverkeren på forhånd. Men, det er relativt vanlig å samle alt på en side av rommet, slik at mest mulig er klart når de begynner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå