Gå til innhold

Møbler i rom når håndverkere pusser opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg får noen håndverkere til å legge gulv i hele leiligheten. Det er dog noen skikkelig massive skap, blant annet et på soverommet, som jeg knapt klarer å flytte på. Er dette noe jeg må demontere til håndverkerne kommer? Er jo ikke akkurat noe sted å legge møblene mine når ALLE rom skal skiftes gulv på... Går jo an å legge gulv på ene halvdelen av rommet, flytte møblene over på denne delen, og så legge på andre halvdel, men er det noe jeg kan regne med at håndverkerne gjør av seg selv????

Anonymkode: 2b1bb...c35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får svar fordi jeg lurer på det samme 😊

Anonymkode: 81c12...b87

Skrevet

Kjøp deg en sånn sterk tralle. Da er det er bare å vippe det på og trille det et annet sted. Pass på å tøm skapet først da.

Skrevet

Hvis du har hage kan du sette alt ut der og så dekke over med en tykk presenning. 

Anonymkode: 63455...c18

Skrevet

Har ikke hage og bor i 3. etasje i blokk. Skjønner ikke hvordan dette skal fungere😶

Anonymkode: 2b1bb...c35

Skrevet

Hør med håndverkerne om de kan flytte dem mens de jobber. Tror ikke du kan anta at det er greit uten å sjekke, men er nok ganske vanlig å flytte litt møbler. 

Anonymkode: fb7fa...0e3

Skrevet

Slike ting bør jo avklares med håndverkeren på forhånd. Men, det er relativt vanlig å samle alt på en side av rommet, slik at mest mulig er klart når de begynner. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...