Curlyme Skrevet 15. september 2019 #21 Del Skrevet 15. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her! Ok, så KAN det være en liten sjanse for å bli gravid ved å hoppe av i svingen... Men hvis man gjør dette 1 gang i løpet av en mnd så er det jo totalt en liten sjanse for å bli gravid.... det er jo mange som har ubeskyttet sex en gang uten å bli gravid... Jeg har bestilt en gravidets test på nettet nå, får vente å se. Kanskje mensen kommer først. Er bare så sykt kvalm Anonymkode: 2c4c2...491 Mulig mensen er litt sen. Troe egentlig det er lite sjanse å blir gravid med hoppe av i svingen. Det er også normalt å være litt kvalm før mens,dom regel kommer graviditets symptomene etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 15. september 2019 #22 Del Skrevet 15. september 2019 Slapp av TS. Du er nok ikke gravid når dere hoppet av i svingen. Det er så liten sjanse så du trenger ikke bekymre deg. Større sjanse for at du vinner i Lotto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #23 Del Skrevet 15. september 2019 Tror ikke du er gravid, men sjansen vil være der. Jeg har brukt metoden i ni måneder og er ikke gravid, men det hadde ikke vært krise om jeg ble det. Hadde nok ikke brukt dette som metode om jeg ikke synes det var greit å ende med en graviditet. Han dropper å «hoppe av» i de delene av syklusen hvor det er lite sannsynlig å bli gravid, og hopper av rundt eggløsning. For oss så var det at jeg ikke funker så godt på hormonprevensjon og han har litt issues med kondom (holde seg stiv nok). Anonymkode: fbf0c...734 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #24 Del Skrevet 15. september 2019 Gjør man det rett så skal det mye til å bli gravid. Problemet er at mange menn trekker seg ut akkurat litt forseint. Og nei videre forskning har ikke vist at noen menn har sædceller i precum, det er tilbakevist flere ganger, tidlig sædavgang derimot... Anonymkode: e3ddf...d2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #25 Del Skrevet 15. september 2019 En vits som gikk rundt for en mannsalder siden, er som følger: Vet du hva man kaller folk som hopper av i svingen? Mamma & pappa 😉 Relativt liten sjanse, men det skal bare EN sædcelle til! Og at det er liten sjanse, er jo også en relativt dårlig trøst dersom du er en av de få... Dessuten er det vel denne "metoden" som har mest uhell.. 😬 Anonymkode: ef782...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #26 Del Skrevet 15. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaha, jeg er dame på 46 som har benyttet metoden lenge og har planlagte barn. Anonymkode: 776e8...df2 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Blir oppgitt over visse individer i samfunnet altså. Du kan selvfølgelig bli gravid ved å hoppe av i svingen! Under samleie så er det veldig vanlig at mannen utløser små dråper her å der altså «forsats» før selve ejakulasjonen. Å denne forsatsen inneholder som regel noen sædceller. Men for all del du er tydeligvis fasiten siden du er 46 å har planlagte barn selv om du hopper av i svingen. Uff lo godt men samtidig ble jeg oppgitt over kunnskapen som er ute å går. Anonymkode: 23bea...9ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #27 Del Skrevet 15. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Blir oppgitt over visse individer i samfunnet altså. Du kan selvfølgelig bli gravid ved å hoppe av i svingen! Under samleie så er det veldig vanlig at mannen utløser små dråper her å der altså «forsats» før selve ejakulasjonen. Å denne forsatsen inneholder som regel noen sædceller. Men for all del du er tydeligvis fasiten siden du er 46 å har planlagte barn selv om du hopper av i svingen. Uff lo godt men samtidig ble jeg oppgitt over kunnskapen som er ute å går. Anonymkode: 23bea...9ed Din kunnskap stemmer jo heller ikke. Anonymkode: e3ddf...d2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #28 Del Skrevet 15. september 2019 Hva skjer med undervisningen i skolen? Jeg visste hvor usikkert dette er da jeg var 12. Hvilke seriøse sider googler man når man finner ut det motsatte? Anonymkode: be775...e3a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #29 Del Skrevet 15. september 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Din kunnskap stemmer jo heller ikke. Anonymkode: e3ddf...d2b Så du mener hoppe av i svingen er et prevensjonsmiddel? Forklar meg så kan jeg lære om min kunnskap ikke stemmer. Anonymkode: 23bea...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #30 Del Skrevet 15. september 2019 Hoppet av i svingen i åtte år, ingen «uhell». Ble gravid i 3 PP. Anonymkode: fcc97...379 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #31 Del Skrevet 15. september 2019 Når det er en liten sjanse for å bli gravid betyr det jo at noen blir det. Relativt liten sjanse for å vinne førstepremie i lotto også, men noen gjør jo det. Så mest sannsynlig er du ikke gravid, men det kan være at du er en av de få som har blitt det, i så fall, gratulerer med førstepremien 🎉 Anonymkode: 28347...1e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #32 Del Skrevet 15. september 2019 Ts her... Jeg har ikke vært kvalm i dag og føler meg helt normal igjen, så jeg tror mensen kommer i morgen.. Sykt hvor overbevist jeg var om at jeg vare gravid en stund, klarte ikke tenke på annet 😅 Anonymkode: 2c4c2...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 15. september 2019 #33 Del Skrevet 15. september 2019 Jeg har ikke blitt gravid av å hoppe av i svingen, så da er det nok iiingen andre som blir det heller. Jeez. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #34 Del Skrevet 16. september 2019 Vi har hoppet av i svingen i 8 år. Har 3 barn vi har fått på den tiden der jeg ble gravid på første forsøk. Ingen uplanlagte graviditeter. Anonymkode: 323a1...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #35 Del Skrevet 16. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har hoppet av i svingen i 8 år. Har 3 barn vi har fått på den tiden der jeg ble gravid på første forsøk. Ingen uplanlagte graviditeter. Anonymkode: 323a1...e8d Har kjørt uten bilbelte i 8år, ingen uplanlagte bilulykker. Anonymkode: 9603b...e5d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #36 Del Skrevet 17. september 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kjørt uten bilbelte i 8år, ingen uplanlagte bilulykker. Anonymkode: 9603b...e5d Ha ha ha.. 🤪 For vår del har det jo vist seg å være ganske sikkert. Kan ikke sammenlignes med å kjøre uten bilbelte. Anonymkode: 323a1...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #37 Del Skrevet 17. september 2019 Ts her! Hoppe av i svingen førte ikke til graviditet. Anonymkode: 2c4c2...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #38 Del Skrevet 17. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her! Hoppe av i svingen førte ikke til graviditet. Anonymkode: 2c4c2...491 Godt å høre at det gikk bra denne gangen 🙂 Anonymkode: e0095...237 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #39 Del Skrevet 17. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha ha ha.. 🤪 For vår del har det jo vist seg å være ganske sikkert. Kan ikke sammenlignes med å kjøre uten bilbelte. Anonymkode: 323a1...e8d Nei, det kan ikke sammenlignes. Sjansen for å krasje er mye mindre enn sjansen for å bli gravid ved å hoppe av i svingen. Anonymkode: 7d989...d34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #40 Del Skrevet 17. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det kan ikke sammenlignes. Sjansen for å krasje er mye mindre enn sjansen for å bli gravid ved å hoppe av i svingen. Anonymkode: 7d989...d34 Men det handler jo om risikoen her. Man før ikke av å hoppe av i svingen. Anonymkode: 323a1...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå