AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 I morgen skal jeg til tannlegen og fortsette en behandling jeg avbrøt for et par uker siden, Jeg har en visdomstann som er veldig vondt som jeg skulle trekke. I bedøvelsessprøyten er det adrenalin noe som gjorde at tannlegeangst min ble mye verre. Jeg måtte rett og slett avbryte midt i det han drev å skulle trekke tanna mi. Hva er Flunitrazepam? Og hvordan virker det? Har noen andre fått det? Anonymkode: 038af...a9b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Google forteller deg hva det er og hvordan det virker, fra kilder du kan stole på Jeg har ikke prøvd det selv, men har fått lignende medisiner. Blir trøtt, sløv og litt fraværende. Anonymkode: 3fc73...323 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Det er nok ikke det du får. Anonymkode: f8440...62b 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 Virkemåte som Rohypnol tror jeg. Fikk det selv pga tannlegeskrekk da jeg skulle operere ut to visdomstenner. Ble likegyldig til alt tannlegen gjorde, men var veldig ruset og borte vekk i flere timer etterpå, så få noen til å hente deg om det er det du skal få hos tannlegen. Sov som en stein da jeg hadde kommet hjem. Anonymkode: 35e7e...e3e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkemåte som Rohypnol tror jeg. Fikk det selv pga tannlegeskrekk da jeg skulle operere ut to visdomstenner. Ble likegyldig til alt tannlegen gjorde, men var veldig ruset og borte vekk i flere timer etterpå, så få noen til å hente deg om det er det du skal få hos tannlegen. Sov som en stein da jeg hadde kommet hjem. Anonymkode: 35e7e...e3e Når var dette? Anonymkode: f8440...62b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #6 Skrevet 15. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når var dette? Anonymkode: f8440...62b I 2015 😊 Anonymkode: 35e7e...e3e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #7 Skrevet 15. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: I 2015 😊 Anonymkode: 35e7e...e3e Og da fikk du flunipam? Anonymkode: f8440...62b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #8 Skrevet 15. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og da fikk du flunipam? Anonymkode: f8440...62b Ja. Er det ikke noe man får lenger? Synes iallfall det var et godt alternativ for å få gjort noe med visdomstennene, for betennelsen hadde fått vokse i flere år og gått ned i kjevebeinet pga tannlegeskrekken min. 😓 Anonymkode: 35e7e...e3e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #9 Skrevet 15. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Er det ikke noe man får lenger? Synes iallfall det var et godt alternativ for å få gjort noe med visdomstennene, for betennelsen hadde fått vokse i flere år og gått ned i kjevebeinet pga tannlegeskrekken min. 😓 Anonymkode: 35e7e...e3e Rohypnol ble avregistrert i 2004, flunipam i 2014. Man kan søke om godkjenningsfritak, så er jo i teorien mulig å få det hos tannlege. Men er ikke mye brukt. Midazolam er mye brukt hos tannleger i dag, jeg synes det fungerer utmerket. Ellers får man gjerne valium eller stesolid, men de er ikke særlig mye futt i. Anonymkode: f8440...62b 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #10 Skrevet 16. september 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Virkemåte som Rohypnol tror jeg. Fikk det selv pga tannlegeskrekk da jeg skulle operere ut to visdomstenner. Ble likegyldig til alt tannlegen gjorde, men var veldig ruset og borte vekk i flere timer etterpå, så få noen til å hente deg om det er det du skal få hos tannlegen. Sov som en stein da jeg hadde kommet hjem. Anonymkode: 35e7e...e3e Fikk du bedøvelse i tillegg da? Eller husker du ikke 🙈? Anonymkode: 038af...a9b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #11 Skrevet 16. september 2019 20 hours ago, AnonymBruker said: Virkemåte som Rohypnol tror jeg. Fikk det selv pga tannlegeskrekk da jeg skulle operere ut to visdomstenner. Ble likegyldig til alt tannlegen gjorde, men var veldig ruset og borte vekk i flere timer etterpå, så få noen til å hente deg om det er det du skal få hos tannlegen. Sov som en stein da jeg hadde kommet hjem. Anonymkode: 35e7e...e3e Flunitrazepam er virkestoffet i Rohypnol. Både flunipam og rohypnol inneholder akkurat samme stoff. Dette er ikke lenger preparater som er lisensiert for bruk i norge, men tannleger har en særskilt ordning der de kan søke om å få forskrive det ved tannlegeskrekk. Det er ikke farlig, men det har veldig kraftig virkning, og det er derfor viktig med grundig informasjon til pasienten. Anonymkode: 24db0...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #12 Skrevet 16. september 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du bedøvelse i tillegg da? Eller husker du ikke 🙈? Anonymkode: 038af...a9b Jeg fikk bedøvelse ja, men brydde meg ikke noe om det, er ikke spesielt glad i den sprøyta for å si det sånn 😜 ble så likegyldig at tannlegen kunne gjort hva som helst med meg 😶 Anonymkode: 35e7e...e3e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #13 Skrevet 16. september 2019 Da har jeg vært hos tannlegen, jeg fikk en mørkegrønn avlang tablett som det sto 542. Tannlegen min så den het rohypnol. Jeg ble veldig avslappet og følte ikke noe angst sov nesten 3 timer etter jeg hadde kommet hjem. Anonymkode: 038af...a9b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #14 Skrevet 16. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg vært hos tannlegen, jeg fikk en mørkegrønn avlang tablett som det sto 542. Tannlegen min så den het rohypnol. Jeg ble veldig avslappet og følte ikke noe angst sov nesten 3 timer etter jeg hadde kommet hjem. Anonymkode: 038af...a9b Rohypnol er ikke lov i Norge? Anonymkode: 356b2...a6c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #15 Skrevet 17. september 2019 På 15.9.2019 den 11.05, AnonymBruker skrev: I morgen skal jeg til tannlegen og fortsette en behandling jeg avbrøt for et par uker siden, Jeg har en visdomstann som er veldig vondt som jeg skulle trekke. I bedøvelsessprøyten er det adrenalin noe som gjorde at tannlegeangst min ble mye verre. Jeg måtte rett og slett avbryte midt i det han drev å skulle trekke tanna mi. Hva er Flunitrazepam? Og hvordan virker det? Har noen andre fått det? Anonymkode: 038af...a9b Det er det samme som Rohypnol, evt. "Rohypnol" er et merkenavn for flunitrazepam. Veldig spesielt å skrive ut dette for tannlegebesøk.... Anonymkode: ced79...e6b
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #16 Skrevet 17. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det samme som Rohypnol, evt. "Rohypnol" er et merkenavn for flunitrazepam. Veldig spesielt å skrive ut dette for tannlegebesøk.... Anonymkode: ced79...e6b Det er noe som hjelper for tannlegeskrekk. Bedre å få det enn å la være å behandle tennene. Anonymkode: 35e7e...e3e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #17 Skrevet 17. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er noe som hjelper for tannlegeskrekk. Bedre å få det enn å la være å behandle tennene. Anonymkode: 35e7e...e3e Mye mer vanlig å gi Midazolam Anonymkode: f8440...62b
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #18 Skrevet 17. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye mer vanlig å gi Midazolam Anonymkode: f8440...62b Ja, jeg vet ikke hva som er vanlig og uvanlig, men er glad det finnes gode alternativ til narkose, hva nå enn tabletter de bruker 😊 Anonymkode: 35e7e...e3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå