Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Forskjellen på bugaboo fox og cemeleon 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan si meg forskjellen på disse, og noen som erfaring med noen av dem? Ser ut som bagdelen er ganske drøy blant annet, og trenger dette pga vinterbaby:) 

Anonymkode: 8fe58...0d1

Skrevet

Forskjellene er jo hjulene. Cameleonen har bittesmå hjul foran man ikke kan trille på vinterstid..

Anonymkode: 89e84...145

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellene er jo hjulene. Cameleonen har bittesmå hjul foran man ikke kan trille på vinterstid..

Ok, så det er hele forskjellen? Kan i så fall bestille store hjul til å sette på foran:) 

Skrevet

Eller bare kjøpe fox 😊

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller bare kjøpe fox 😊

Ja, det går an, men jeg tenker å kjøpe brukt og trenger derfor å utvide horisonten litt:) 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det går an, men jeg tenker å kjøpe brukt og trenger derfor å utvide horisonten litt:) 

Da burde du kjøpe buffalo 😊

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde du kjøpe buffalo 😊

Hvorfor det? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? 

Fordi det er få fox’er på Finn da denne er så ny. Buffalo kom i 2014 og utgikk i 2018/19 så den er det mange av på Finn. Så og si helt lik fox, bare lettere å få tak i brukt ☺️

Skrevet

Buffalo er også laaaangt bedre i snø og ulent terreng enn Fox. Hilsen ei som har hatt begge to. Har Fox nå, men kjøpt en Thule vogn til vinter og skog i tillegg..

Anonymkode: b325c...38a

Skrevet

Ok, da setter jeg denne også i søkefeltet:) Takk for tips! Men er det noen av dere som har erfaring med cameleon 3? 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da setter jeg denne også i søkefeltet:) Takk for tips! Men er det noen av dere som har erfaring med cameleon 3? 

Vi har den. Lett å trille og svinge pga de små hjulene, og man kan kjøpe vinterhjul å bytte ut med om ønskelig. Hadde også Cameleon til førstemann i 2007, var den eneste vogna vi trengte og brukte. Bor i by. 

En ulempe er at det ikke er så lett tilgang til oppbevaringsdelen under bagen, bør i så fall vippe vogna for lettere tilgang. Og vogna er lav ifht Stokke vognene. 

Skrevet

Skjønner ikke at dere synes noe om de vognene. De er verken pen eller praktisk når de er så lav. 

Anonymkode: 0466e...f23

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at dere synes noe om de vognene. De er verken pen eller praktisk når de er så lav. 

Nå er jeg 162 høy, så da passer det kanskje bra:) 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg 162 høy, så da passer det kanskje bra:) 

Barnefar da? Er selv bare 161 cm, men synes Bugaboo er grusomme vogner. Kurven under tar jo ingenting. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnefar da? Er selv bare 161 cm, men synes Bugaboo er grusomme vogner. Kurven under tar jo ingenting. 

Han er høyere enn meg, men etter erfaring med forrige unge er det jeg som er på trilletur. Vi har joggevogn til far når barnet kan begynne å bruke sportsdel! 

Annonse
Skrevet

Jeg er 180 og har buffalo, brukes av barn nr 2 nå. Enig at det er dårlig plass under vogna, hvertfall til bagdelen. Men ellers er jo håndtaket justerbart, så ikke noe problem å trille selv om man er høy.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 180 og har buffalo, brukes av barn nr 2 nå. Enig at det er dårlig plass under vogna, hvertfall til bagdelen. Men ellers er jo håndtaket justerbart, så ikke noe problem å trille selv om man er høy.

Føles som om ungen ligger så langt unna, men kan jo bare være en vanesak. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...