AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Under eksamen så skal jo eksamensvaktene følge deg på dass. Hjemme liker jeg å bruke god tid på å drite. 30-45 min. Under en eksamen ville jeg kortet det ned, men fortsatt minimum 15-20 min. Er det lov å bruke så lang tid på dassen under eksamen? Kan det hende eksamensvaktene blir mistenksomme og tror jeg jukser? Anonymkode: 22615...583
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Under eksamen så skal jo eksamensvaktene følge deg på dass. Hjemme liker jeg å bruke god tid på å drite. 30-45 min. Under en eksamen ville jeg kortet det ned, men fortsatt minimum 15-20 min. Er det lov å bruke så lang tid på dassen under eksamen? Kan det hende eksamensvaktene blir mistenksomme og tror jeg jukser? Anonymkode: 22615...583 Tror det er lov. Mistenker de juks vil jeg tro de dobbeltsjekker både bad og dine klær? Usikker hvilken kontrollsjekk de har lov til å gjøre på deg, men det finnes kanskje informasjon om? Ofte vil det bli tid til litt småprat på vei til toalettet, da kan du jo nevne at du ikke rakk å gå på do på morgenen 🤔 Anonymkode: 79ace...0d9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Hva med å drite før eksamen? Anonymkode: 0fdac...fc3 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 Prøv å drite på morgenen. Ofte har du mye å gjøre på den tilmålte tiden, så 30 min på do blir litt råflott. Du vil ikke ha telefonen din til å surfe på, så da trenger du kanskje mindre tid..? Og spis mer fiber og drikk mer vann! Skal ikke være så vanskelig faktisk. Anonymkode: 13bff...b42 3
Snabeltann Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 Du kan evt prøve å få en legeerklæring for treg mage (ville uansett sjekket dette med lege, høres ikke helt normalt ut). Men dumt å miste så mye av tiden du skal bruke på eksamen. Prøv å gå på do på morgenen før eksamen, evt ha med deg mikrolax.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #6 Skrevet 15. september 2019 Tipper vakten som følger deg kommer til å banke på og spørre om det går bra hvis du ikke sier noe i forkant. Det er mye jeg liker å gjøre hjemme, men jeg gjør det jo ikke på eksamensdagen der man kun har noen timer til å vise hva man er god for. Når det er sagt kan ingen nekte deg å gå på do, men hvis du har så store problemer med magen ville jeg ha fått en legeattest som du kan fremvise til vaktene. I utgangspunktet kan du da også be om å få tilrettelegging, blant annet i form av utvidet tid så du ikke mister tid på eksamen på grunn av en sykdomstilstand (hvis det er det du har). Anonymkode: d4c25...548 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #7 Skrevet 15. september 2019 For din egen helses skyld burde du ikke sitte på toalettet så lenge. Man bør ikke bruke mer enn maksimum et par minutt. Å sitte slik så lenge som du gjør hver dag gir høy risiko for hemoroider. Spis mer fiber og vær fysisk aktiv og du får ut avføringen din lettere. Du gjør deg selv en tjeneste ved å forbedre toalettvanene dine. Anonymkode: bd0ef...f75 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #8 Skrevet 15. september 2019 20 minutter på å tømme ryggen? Det var da voldsomt. Hvor mye av dritetida bruker du på mobilen (eller annen lesestoff)? Helt ærlig? Du bør prøve TTV metoden. Trykk, tørk, vask. Ferdig på tre minutter. Anonymkode: 810bb...267
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #9 Skrevet 15. september 2019 Under eksamen skal du ikke ha tilgang til mobil eller Internett, så kan blu kjedelig å sitte på do i 30 min da. Ofte er man også så stresset under eksamen at man ikke ønsker å bruke tiden til noe annet enn å svare på oppgavene. Men jeg er ikke i mot å gå på do for å filosofere og tenke hva man mangler i oppgaven. Det gjør jeg ofte, men da sitter jeg ikke i 45 min, men 3-4 minutter bare for å komme unna pc skjermen eller oppgavearket en liten stund. Anonymkode: 9d864...9c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå