Gå til innhold

Hvis mannen din spurte deg om å drite på ham,

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville du driti på ham da?

Hvorfor? Hvorfor ikke?

Anonymkode: 03a94...d34

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤢

Anonymkode: 89b27...9ef

• Liker 3
Skrevet

Nei. Fordi det er ekkelt

Anonymkode: 1084c...d7b

• Liker 8
Skrevet

Da hadde det vore slutt!

Anonymkode: 2b775...7ba

• Liker 2
Skrevet

Fordi det er ekkelt, uhygienisk og sært. 

Anonymkode: c6452...7df

• Liker 4
Skrevet

Nei takk. Da hadde jeg meldt pass. Tror rett å slett at jeg hadde fått prestasjonsangst, føles ikke naturlig i det heletatt. 

Urinere derimot. Ok

Anonymkode: e70cd...34c

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville først ha ledd høyt fordi jeg var sikker på at han tullet. Dersom han mente alvor hadde jeg forlangt at han skulle oppsøke psykolog om han fortsatt ønsket å være gift og bo hos meg. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det, ikke min ting. 
men jeg hadde håpet at han fant seg noen som var villig til å gjøre det 😃

Anonymkode: 41b84...652

Skrevet

Ja, mange menn fortjener dritt! 

Anonymkode: 982b1...58e

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Smart å teste ut dette spørsmålet i et anonymt forum før du spør kjæresten. Kred til ts.

Bare ei som ville gjort det så langt.

Endret av Paramount
Skrevet

Jeg ville ikke ha gjort det hvis kjæresten min spurte meg om det, men til dere som melder at det ville blitt slutt eller at fyren må til psykolog - hva i all verden er galt med dere? En fantasi er en fantasi, og ikke noe man styrer selv. Å ville bli bæsjet på er like naturlig som å ville spanke litt eller få en øm massasje som foreplay. 

Synes det er utrolig skummelt at folk fortsatt gjør seksualitet til tabuer i den grad at man ikke en gang i et etablert parforhold kan fortelle om fetisjene eller fantasiene sine. 

Anonymkode: fe154...b14

• Liker 8
Gjest Paramount
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke ha gjort det hvis kjæresten min spurte meg om det, men til dere som melder at det ville blitt slutt eller at fyren må til psykolog - hva i all verden er galt med dere? En fantasi er en fantasi, og ikke noe man styrer selv. Å ville bli bæsjet på er like naturlig som å ville spanke litt eller få en øm massasje som foreplay. 

Synes det er utrolig skummelt at folk fortsatt gjør seksualitet til tabuer i den grad at man ikke en gang i et etablert parforhold kan fortelle om fetisjene eller fantasiene sine. 

Høres ikke attraktivt det tråden handler om, men enig med anonym over, mye intoleranse og fordommer blant folk. 

Skrevet

Det hadde vært uaktuelt.

Syns at om man har sære interesser, bør man komme med alle de kortene på bordet, før man inngår et forhold.

Eksen min ville langt uti forholdet plutselig en masse ekle ting som jeg ikke ville. Han burde sagt dette med en gang, så hadde jeg bare valgt å ikke være sammen med ham til å begynne med.

Anonymkode: ac27f...458

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hadde vært uaktuelt.

Syns at om man har sære interesser, bør man komme med alle de kortene på bordet, før man inngår et forhold.

Eksen min ville langt uti forholdet plutselig en masse ekle ting som jeg ikke ville. Han burde sagt dette med en gang, så hadde jeg bare valgt å ikke være sammen med ham til å begynne med.

Anonymkode: ac27f...458

Sakt dette med en gang? XD Lol what. 

Skrevet
7 minutter siden, Mocchhaa skrev:

Sakt dette med en gang? XD Lol what. 

Visst du ikke at man IKKE har lov å utvikle seg etter at man går inn i et forhold?
Er man i et langvarig forhold, så får man ikke lengre lov å finne nye fantasier! 

:sarkasme:

Anonymkode: 41b84...652

• Liker 2
Skrevet

Som sexolog vet jeg at dette kan være et seksuelt tenningsmønster for noen, på lik linje med andre varianter av forskjellige tenningsmønstre, altså en fetisj. Tenker at å be en partner om noe slikt sånn litt "ut av det blå", nok ikke er helt korrekte måten å gjøre det på, og at det bør ligge en god porsjon "prat" i forkant. Vi har alle forskjellige tenningsmønstre, og veldig mange tør ikke fortelle en partner om disse, rett og slett for å slippe å bli ydmyket, erklært gal osv av den andre, samt at mange er redd for å miste sin partner hvis de foreslår eller forteller om noe slikt.

Mange har sine tenningsmønstre i sin fantasi, og hvis man får prøvd de ut, kan det gå begge veier. For noen så samsvarer ikke virkeligheten med fantasien, mens for andre er det rett og slett euforisk å få oppleve det å leve ut en fetisj.

Nå er som sagt dette noe man bør snakke en del rundt i forkant, men synes det er litt trasig å høre at enkelte her hadde begynt å ledd, hadde gjort det slutt eller bedt vedkommende gå til psykolog osv. Jeg tenker at man er sammen med sin partner fordi man er glad i den, uansett liksom...

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er helt riktig. Måtte de innsnevra folka her som vil kaste fyren ut lese dette. 

Anonymkode: c6f87...3a8

Skrevet

Jeg hadde takket for tilliten han viser ved å fortelle om sine ønsker, men takket nei.

Anonymkode: 3b120...ceb

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne sikkert gitt det et forsøk, men kan ikke se for meg at jeg hadde fått det til. Hadde definitivt ikke skilt meg, kjefta eller bedt ham oppsøke psykolog, herregud. 

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
32 minutter siden, Frk Midnattsol skrev:

Som sexolog vet jeg at dette kan være et seksuelt tenningsmønster for noen, på lik linje med andre varianter av forskjellige tenningsmønstre, altså en fetisj. Tenker at å be en partner om noe slikt sånn litt "ut av det blå", nok ikke er helt korrekte måten å gjøre det på, og at det bør ligge en god porsjon "prat" i forkant. Vi har alle forskjellige tenningsmønstre, og veldig mange tør ikke fortelle en partner om disse, rett og slett for å slippe å bli ydmyket, erklært gal osv av den andre, samt at mange er redd for å miste sin partner hvis de foreslår eller forteller om noe slikt.

Mange har sine tenningsmønstre i sin fantasi, og hvis man får prøvd de ut, kan det gå begge veier. For noen så samsvarer ikke virkeligheten med fantasien, mens for andre er det rett og slett euforisk å få oppleve det å leve ut en fetisj.

Nå er som sagt dette noe man bør snakke en del rundt i forkant, men synes det er litt trasig å høre at enkelte her hadde begynt å ledd, hadde gjort det slutt eller bedt vedkommende gå til psykolog osv. Jeg tenker at man er sammen med sin partner fordi man er glad i den, uansett liksom...

Kloke ord, men bare et lite tips, du ser det vel selv 😉, for mye tenningsmønster. Hater det ordet snart like mye som ordet løsninger i munnen på en eiendomsmegler. Beklager, klarte ikke sitte stille å se på dette. Får vel time hos psykolog jeg også nå da..

Endret av Paramount

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...