AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #61 Del Skrevet 6. november 2019 Ts her. Glad på dine vegne. Er en skummel og forferdelig diagnose 😥 Anonymkode: c9d6d...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #62 Del Skrevet 6. november 2019 På 6.10.2019 den 12.30, Emma89 skrev: Hvordan er det med sex etter at en har fått påvist at alt er bra etter konisering? Kan jeg igjen bli smittet av samboer? Jeg fikk påvist HPV 16, slik som deg med med moderate celleforandringer som de fikk fjernet. Fikk nettopp brev om dette Ja, du kan bli smittet på nytt. Min gyn anbefalte vaksine før samleie etter konisering. Anonymkode: f1aad...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #63 Del Skrevet 6. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg har fått svar på biopsien og der var alt i orden! Og alt var ok på ct, så da er det bare å puste lettet ut! Har fortsatt smerter ved samleie enkelte ganger, men det må være pga syklusen eller at det er litt mørbanka der nede etter 4 fødsler 🙊 Tusen takk for alle som har sendt gode tanker og for at dere bryr dere ❤️🙏 Anonymkode: c9d6d...60f Så bra! 👏🏻❤️ Anonymkode: 33c7f...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå