AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Har store tunge bryst som henger og gnisser inntil kroppen. Fått innvilget reduksjon men enn så lenge må jeg holde ut. Er en slags sur ekkel lukt som kommer når jeg blir klam eller svett. Denne melrkes og av andre. Mannen min kommenterer den. Og når jeg kjenner det selv blir jeg sosialt distansert. Noen med store pupper her som kjenner igjen dette? Hva gjør dere med det? Jeg syns av og til talkum har hjulpet men glemmer ts det med i vesken. Mest sannsynlig vil dette hjelpe når bryst blir mindre og ikke gnager slik mot huden. Håpet høre fra andre. Anonymkode: e3a0b...d27
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Uff da... Bommet litt i overskrift 🙄 Anonymkode: e3a0b...d27
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Har samme problemet. Å lukten var enda mer ekkel etter jeg hadde født å hadde melk. Lukta sånn "vanlig" svettelukt der blanda med sur melk bare etter en dag 🤢 Anonymkode: 813c6...ccc
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 Sopp? Anonymkode: c7638...631 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sopp? Anonymkode: c7638...631 Hvordan finner man ut av om det er sopp, da? Kan det lukte litt sånn "syrlig", "klamt"-aktig? Ikke ok, syns jeg....sukk.... Anonymkode: e3a0b...d27
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #6 Skrevet 15. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har samme problemet. Å lukten var enda mer ekkel etter jeg hadde født å hadde melk. Lukta sånn "vanlig" svettelukt der blanda med sur melk bare etter en dag 🤢 Anonymkode: 813c6...ccc Uff. Hva gjør du for å forhindre det? Anonymkode: e3a0b...d27
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #7 Skrevet 15. september 2019 Har også store, tunge bryst. Må dusje og vaske med såpe hver dag, da går det bra. Hvis det er sur lukt ville jeg tenkt sopp? Reseptfri canesten fra apoteket, se om det hjelper? Til hverdags kan du legge kompresser under og mellom kanskje? Bomullen suger kanskje bedre opp fuktighet enn syntetisk BH? Gode BH’er som «skiller» brystene er også lurt. Sjekk ut Bravissimo på nett feks. Koster litt, men absolutt verdt investeringen! Anonymkode: 5edf4...18a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #8 Skrevet 15. september 2019 Man bruker vel en skikkelig BH slik at brystene ikke gnisser inntil kroppen! Joda: det lukter litt puppesvette mellom puppene likevel, og man må selvsagt vaske seg skikkelig og tørke seg ordentlig tørr, men det skal ikke lukte sterkt og merkbart for andre. Hilsen 85H. Anonymkode: ef125...9f0 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #9 Skrevet 15. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har også store, tunge bryst. Må dusje og vaske med såpe hver dag, da går det bra. Hvis det er sur lukt ville jeg tenkt sopp? Reseptfri canesten fra apoteket, se om det hjelper? Til hverdags kan du legge kompresser under og mellom kanskje? Bomullen suger kanskje bedre opp fuktighet enn syntetisk BH? Gode BH’er som «skiller» brystene er også lurt. Sjekk ut Bravissimo på nett feks. Koster litt, men absolutt verdt investeringen! Anonymkode: 5edf4...18a Jeg og dusjer og vasker daglig. Har de siste dagene brukt deo mellom og under bryst, det hjelper litt. Lukten er mer sånn "klam", som når man har gått med et sånn ekkelt regntøy som ikke puster, på en måte....men den merkes av andre. Mannen min kommenterte det her en dag at det luktet litt rart fra brystene mine...uff. Sopp tror jeg ikke, for det klør ikke, er ikke rødt eller noe,.....Har gode bh fra Change og som skiller dem godt. Kan det være døde hudceller og at jeg bør skrubbe av og til? Jeg trener en del og merker jo dette ekstra godt når jeg er svett/fuktig. Men aldri klart få bukt med det Hud mot hud som gjør det kanskje, siden de er store og tunge. Skal heldigvis ha bryst reduksjon og tror vel dette kan hjelpe kanskje....?Takk for alle råd Anonymkode: e3a0b...d27
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #10 Skrevet 15. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man bruker vel en skikkelig BH slik at brystene ikke gnisser inntil kroppen! Joda: det lukter litt puppesvette mellom puppene likevel, og man må selvsagt vaske seg skikkelig og tørke seg ordentlig tørr, men det skal ikke lukte sterkt og merkbart for andre. Hilsen 85H. Anonymkode: ef125...9f0 Ja, jeg bruker kjempe bra bh-er...Men likevel. Syns det lukter mest "mellom" dem liksom...Hm...kanskje meg bare, men har iallefall hjulpet med litt deo der den siste tiden.... Anonymkode: e3a0b...d27
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #11 Skrevet 15. september 2019 Jeg tror du skal vaske bhen litt mer enn å bare skylle den Anonymkode: 0085f...d97 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #12 Skrevet 15. september 2019 Samme her også, sur rar svettelukt. Jeg har ikke sopp. Har funnet ut at det kan hjelpe å rulle litt deo under, gnir det godt inn og lufttørker før jeg tar på bh. Anonymkode: e103d...378
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #13 Skrevet 15. september 2019 Bruk talkum. Anonymkode: a9306...63a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #14 Skrevet 15. september 2019 Jeg har brukt aluminiumsklorid fra NAF under armene. Hadde noen få behandlinger og da tok det flere uker før jeg merket litt fuktighet og trengte ny behandling. Ved litt googling ser jeg noen har forsøkt under brystene. Når huden under armene tåler det så tenker jeg at huden under brystene også gjør det. Er jo litt skeptisk til det som skrives om aluminiumsklorid, men tenker samtidig at når jeg kan gå uker mellom hver behandling og faktisk droppe all form for deodorant så er jo mengden jeg eksponeres for totalt sett mindre med noen få slike «hestekurer» enn daglig antiperspirant... Anonymkode: 5edf4...18a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #15 Skrevet 15. september 2019 Akkurat samme problem her. Ikke sopp her, da det verken klør eller er rødt. Jeg både vasker (bruker dr.greve) og tørker godt, men så går det kanskje 30 minutter etter dusj, så er jeg klam og svett igjen. Jeg vurderer også å snakke med legen om en brystreduksjon, men skal ærlig innrømme at jeg er litt redd for å legge meg under kniven 😅😔 Har sett noen videoer (b.la på tv), der de legger inn silikon, og jeg ble kvalm av å se at de skar av brystvorta for så å sy den på igjen. Får vondt bare jeg tenker på det! Regner med at nippelen må av under reduksjon også? Forresten, ikke for å kuppe tråden, men vet noen av dere hvor man kan få tak i sports bh-er når man har såpass store bryst? Jeg syns det er helt pokka umulig å finne! Hilsen 85J Anonymkode: 5e87c...173
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #16 Skrevet 15. september 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du skal vaske bhen litt mer enn å bare skylle den Anonymkode: 0085f...d97 Vaskes alltid på 90 grader, ellers takk for tipset... Anonymkode: e3a0b...d27
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #17 Skrevet 15. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat samme problem her. Ikke sopp her, da det verken klør eller er rødt. Jeg både vasker (bruker dr.greve) og tørker godt, men så går det kanskje 30 minutter etter dusj, så er jeg klam og svett igjen. Jeg vurderer også å snakke med legen om en brystreduksjon, men skal ærlig innrømme at jeg er litt redd for å legge meg under kniven 😅😔 Har sett noen videoer (b.la på tv), der de legger inn silikon, og jeg ble kvalm av å se at de skar av brystvorta for så å sy den på igjen. Får vondt bare jeg tenker på det! Regner med at nippelen må av under reduksjon også? Forresten, ikke for å kuppe tråden, men vet noen av dere hvor man kan få tak i sports bh-er når man har såpass store bryst? Jeg syns det er helt pokka umulig å finne! Hilsen 85J Anonymkode: 5e87c...173 Ikke lurt å se slike filmer...men ja, tror nippelen også flyttes oppover ved reduksjon, man får jo som regel et løft i tillegg. Selv gruer jeg til selve operasjonen og tiden etterpå, men gleder meg til lettere bryster og mindre smerter i skuldre, nakke osv.... Ikke umulig å finne god sports-bh- Dette er den ultimate, spør du meg. Jeg har 80H..... https://www.zalando.no/shock-absorber-sports-bh-schwarz-oc541i003-q11.html?size=90G&wmc=SEM470_NB_GO._8547063993_702781623_40354029807.&opc=2211&gclid=EAIaIQobChMI-JWUit7T5AIVBNiyCh1bOQsiEAQYAiABEgL8P_D_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: e3a0b...d27
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #18 Skrevet 15. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat samme problem her. Ikke sopp her, da det verken klør eller er rødt. Jeg både vasker (bruker dr.greve) og tørker godt, men så går det kanskje 30 minutter etter dusj, så er jeg klam og svett igjen. Jeg vurderer også å snakke med legen om en brystreduksjon, men skal ærlig innrømme at jeg er litt redd for å legge meg under kniven 😅😔 Har sett noen videoer (b.la på tv), der de legger inn silikon, og jeg ble kvalm av å se at de skar av brystvorta for så å sy den på igjen. Får vondt bare jeg tenker på det! Regner med at nippelen må av under reduksjon også? Forresten, ikke for å kuppe tråden, men vet noen av dere hvor man kan få tak i sports bh-er når man har såpass store bryst? Jeg syns det er helt pokka umulig å finne! Hilsen 85J Anonymkode: 5e87c...173 Det er jo ikke all hudsopp som gir symptomer - vi har alle sopp på hver millimeter av huden, uten at det er verken sykelig eller noe vi skal gjøre noe med. Det er kun når det tar overhånd vi skal bry oss. Lukten Ts beskriver er dessuten trolig ikke sopp. Den er trolig, som all lukt, skapt av baklåterier som har et miljø de stortrives i. Heldigvis er bakterier som oftest helt ufarlige, dessverre kan store kolonier av dem bli farlige. Så jeg ville tatt tak. Først bør du tørke over huden med eddik. Så bør du sørge for at du følger rådet om å aldri ha syntetmateriale nær hud. Dessverre er nesten alle billige bh’er laget av plast (polyester) og dermed ubrukelige. Du må over på lin, bomull eller aller helst ull. Til nød kan du bruke viskose. Dersom du ikke finner bh’er med nok støtte i annet enn polyester ville jeg byttet dem hver 6. til 8. time. Bruk dem gjerne flere ganger, altså. Men ta dem av straks de får antydning til svette og heng dem til tørk før du tar dem på igjen. Anonymkode: 0852f...eee
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #19 Skrevet 15. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lurt å se slike filmer...men ja, tror nippelen også flyttes oppover ved reduksjon, man får jo som regel et løft i tillegg. Selv gruer jeg til selve operasjonen og tiden etterpå, men gleder meg til lettere bryster og mindre smerter i skuldre, nakke osv.... Ikke umulig å finne god sports-bh- Dette er den ultimate, spør du meg. Jeg har 80H..... https://www.zalando.no/shock-absorber-sports-bh-schwarz-oc541i003-q11.html?size=90G&wmc=SEM470_NB_GO._8547063993_702781623_40354029807.&opc=2211&gclid=EAIaIQobChMI-JWUit7T5AIVBNiyCh1bOQsiEAQYAiABEgL8P_D_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: e3a0b...d27 Nei, jeg vet det Og det er mange år siden jeg så dette, så du kan si at det brant seg fast på netthinnen 😂 Takk for link! Skal sjekke det ut! 😄 Anonymkode: 5e87c...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå