Ambador Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Spørsmål til dere som kan kjenne dere igjen i denne beskrivelsen: Når du har sex med partner kan du få plutselige reaksjoner og ha behov for å avbryte det som foregår. Det er gjerne i situasjoner når partner tar ledelsen over den seksuelle akten og du blir ledet. Du reagerer brått ved å komme deg ut av situasjonen. Du kan synes det er ukomfortabelt at akten inneholder kos og øyekontakt. Kan noen være så snill å forklare hva som kanskje kan foregå for meg? Helst vil jeg høre fra dem med egne erfaringer. Jeg elsker fyren, men vanskelig å begripe hvorfor det skal være sånn, og han klarer ikke å snakke om det.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Jeg kan relatere litt tror jeg, når partneren min tar ledelsen får jeg lyst til å avbryte, men dette er fordi jeg er noen som synes det er ubehagelig at noen andre har kontroll over meg, derfor er det jeg som tar ledelsen. Det kan hende du føler litt på det samme? Jeg er ikke veldig glad i kosing og øyekontakt, det er bare ikke for meg, og partneren min vet det. Så jeg vet ikke om det er det samme men kan bare hende at det er noe du ikke liker? Anonymkode: 63b07...a00 1
Ambador Skrevet 15. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2019 Takk for at du svarer. Ja, det høres ut som du er mye lik min partner. Jeg leter etter mulige grunner for dette, men kanskje det er så enkelt som du sier, at det bare er preferanser.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 Jeg kan ha det slik. Det med øyekontakt er fordi jeg føler meg så sårbar. Og jeg vil beskytte meg selv, ved å unngå øyekontakt. Kos er helt fint, men da uten (for mye) øyekontakt. Spooning er fint for meg. Når jeg har fått "samla meg" så snur jeg meg gjerne mot ham og prater og koser, men ikke akkurat når jeg er på der mest sårbare. Ang.det å bare ville avbryte midt i sexen. Det hender det også. Det kan være en tanke som streifer meg, feks at han ikke syns jeg er god nok, eller noe helt annet. Så slår tanken rot, all lyst forsvinner og jeg må ha en pause. Eller så kan jeg få en plutselig følelse av panikk, aner ikke hvorfor. Kanskje det blir for mye, en slags overspenning? Eller kanskje jeg føler meg for sårbar? Masse kos og stryking og det å bli holdt rundt (hardt) er det som hjelper. Etter en liten stund er jeg klar igjen. Anonymkode: 7b751...78a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå