Gjest gjest3546454831345 Skrevet 18. mai 2005 #21 Skrevet 18. mai 2005 Min lege skjønte heller ikke hvorfor jeg ville gå over til Cerzette' date=' siden Yasmin funket bra. Synes det var litt merkelig av en lege å si. For de bør vel anbefale det som er minst hormoner i? [/quote'] Skjønner heller ikke hvorfor man vil skifte fra en pille som fungerer bra. Yasmin er og en p-pille med lite hormoner. Men nå hadde jeg bivirkninger på hver eneste merke jeg prøvde, så om jeg finner noe som funker, så tviholder jeg på det. Men når alt kommer til alt så er det jo ditt valg, ikke legens.
Gjest Lille Lakris Skrevet 18. mai 2005 #22 Skrevet 18. mai 2005 Minst mulig tilsatte hormoner for kroppen må vel være et bedre alternativ enn andre p-piller med hormoner, tenker jeg da...
Gjest Cerise Skrevet 18. mai 2005 #23 Skrevet 18. mai 2005 Hei, Legen min forklarte ingenting om hvordan jeg skulle ha overgangen med det nye merket. Jeg tenkte derfor å begynne på Cerazette den dagen jeg skal begynne på nytt pille-brett. Dvs at jeg har mine 7 dager pillefri slik at man får menstrusjonen. Men har ikke hentet de nye pillene ennå, så har ikke lest instruksjonen. Mulig jeg gjør som deg I "bruksanvisningen" står det bare at du skal begynne rett på, og ikke ha pillefri uke, så da skal det vel være sånn da,tenkte jeg står noe om at dersom du begynner i dag 2-5 i menstruasjonen, må du bruke ekstra prevensjon i 7 dager. så vidt jeg husker:)
Gjest Cerise Skrevet 18. mai 2005 #24 Skrevet 18. mai 2005 enig med deg i dette, men jeg tenker som så at det ikke er noe problem for meg å bytte tilbake til yasmin, om cerazette ikke funker for meg:)
Arkana Skrevet 18. mai 2005 #25 Skrevet 18. mai 2005 Noen som vet hvor lenge jeg bør prøve disse pillene, før jeg eventuelt bestemmer meg for å bytte tilbake til yasmin(hvis jeg får bivirkninger?) Minst 3 mnd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå