Gå til innhold

Hva er dine beste råd for sex for første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så å si første gang hvertfall. Første gang telles ikke her. Jente 25, har aldri vært i forhold (naturligvis!!) og tenker litt for mye. Er sjenert og innadvent. 

Hvilke råd ville du gitt meg?

Anonymkode: 6ec1d...282

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr. 1 er kjemi med vedkommende (for min del). Da kommer jo også trygghet osv. inn i bilde.😊

Anonymkode: 6a9a2...f57

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så å si første gang hvertfall. Første gang telles ikke her. Jente 25, har aldri vært i forhold (naturligvis!!) og tenker litt for mye. Er sjenert og innadvent. 

Hvilke råd ville du gitt meg?

Anonymkode: 6ec1d...282

Har du venta så lenge så vent heller til du finner den du vil leve livet med er mitt råd.

Anonymkode: 2b058...567

• Liker 1
Skrevet

Som andre nevner, føle deg trygg på partneren din er viktig for at du skal slappe av. Snakk med partneren din om at du er uerfaren, det er ikke flaut.

Så er det bare å prøve seg frem, er du usikker, spør om vedkommende liker det, ikke liker det osv.

Diverse teknikker får du nesten spørre vedkommende om :) da mange liker forskjellig ting.

Føles noe ubehagelig/ekkelt, stopp og prat om det, det er her trygghet kommer inn.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen i det du skriver, jeg var også sjenert og turte ikke å ha sex. Mest redd for at jeg ikke kunne noen ting og ville skuffe jenta, ikke turte jeg å prate om sex med henne heller. Hun var like sjenert, så vi måtte drikke litt først, men ikke for fulle. Da løste spenningene i kroppen opp, vi lå og pratet lenge om forskjellige stillinger. Etter en lang stund med heftig kyssing, skjedde det bare så naturlig alt, og det var over på et blunk da, men den ble god🤭 Vi hadde mange gode stunder etterpå🙈

Det finnes ingen fasit på dette, og jeg kunne like gjerne sagt at du må finne en gutt som du kan stole, men det vet du ikke før etterpå desverre. Ta heller forbehold om du kan føle deg brukt og dumpa etterpå. Takler du det er du allerede godt igang😊 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...