Gå til innhold

Bitre damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det meg eller et det mye bitre damer her på kg? 

Gidder ikke sex, menn skal bare nedlegge trofe, jf an vil ha sex hele tiden, han syns ditt han syns datt. Hva skjer egentlig?? Jeg liker menn jeg😂🙈

Anonymkode: 48a87...e8e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke bitter. Er bare kåt og betatt.

Anonymkode: bb0df...6e5

• Liker 2
Skrevet

Ja er uten tvil mye bitre damer her, som "hater" menn. Heldigvis er ikke de representative for den vanlige dama i gata. Tror mange av de har brent seg opptil flere ganger, eller sliter med å finne seg "drømmemannen".

Anonymkode: 21acc...8d4

• Liker 4
Skrevet

Ja virker som det er mange bitre damer her som gjør alt til en kjønnskamp 🙂 Er nok mange av de som ikke får de mannfolka de vil ha og som føler at det er alle menn sin skyld

Anonymkode: 4eff3...fd5

• Liker 4
Skrevet

Er også mange bitre alenemødre her som hater eksens nye dame. 

Anonymkode: e98b8...d62

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke sex, menn skal bare nedlegge trofe, jf an vil ha sex hele tiden, han syns ditt han syns datt. Hva skjer egentlig?? Jeg liker menn jeg😂🙈

Det er bare deg. Skriver ikke et sånt innlegg om du ikke er bitter, misunnelig eller et eller annet selv.

Anonymkode: 9ac8f...9d1

• Liker 1
Skrevet

Har aldri møtt noen bitre kg-damer på pm iallefall, alle er hyggelige! Skulle ønske det var flere, godt å oppmuntre hverandre selv om vi er anonyme🙈

Hvis man er positiv og hyggelig selv, ser man ikke det negative, takk til alle kg-damer💚

• Liker 2
Skrevet

Man skriver innlegg når man har et problem og ikke når man er lykkelig, så det er naturlig at vi hører fra de misfornøyde og ikke de som har det bra og elsker menn.

Anonymkode: b8629...8d9

• Liker 2
Skrevet

Synes her er en overvekt av bitre både damer og menn i forhold til samfunnet generelt, men det er typisk for steder man kan ytre seg på nett. 

Kommentarfeltene på nettaviser/Facebook representerer forøvrig samfunnet mye dårligere enn kvinneguiden. Her har man fornuftige og mer normale stemmer også. Det er ikke overvekt av bitre folk. Man legger bare godt merke til dem. 

Bitre mennesker har ofte mindre nettverk i virkeligheten og dras derfor mot steder hvor de kan være en del av noe på nett. Og bitre kvinner samles ikke på egne forum hvor man kun er bitter og offer (som menn har en tendens til å gjøre, Incels and what not). 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare deg. Skriver ikke et sånt innlegg om du ikke er bitter, misunnelig eller et eller annet selv.

Anonymkode: 9ac8f...9d1

Nei jeg er overhodet ikke bitter😜😂

• Liker 1
Skrevet

Flaks for deg at du har vært heldig med menn. Så heldig har overvekten av dine medkvinner ikke vært. Det er knapt en eneste kvinne i dette landet som ikke har tatt drit fra menn for tiden. Jeg tror nok absolutt det finnes noen bra menn der ute, men jeg tror at det er mange flere empatiløse, kalde, egoistiske  og grusomme personer som ikke eier evne til å bry seg om andre enn seg selv:  blant menn, enn det er av den typen personer blant kvinner. Jeg tenker at du er fryktelig naiv om klarer å overse at det er gode grunner til at mange kvinner er skeptisk til menn. 

Anonymkode: e2dd3...601

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flaks for deg at du har vært heldig med menn. Så heldig har overvekten av dine medkvinner ikke vært. Det er knapt en eneste kvinne i dette landet som ikke har tatt drit fra menn for tiden. Jeg tror nok absolutt det finnes noen bra menn der ute, men jeg tror at det er mange flere empatiløse, kalde, egoistiske  og grusomme personer som ikke eier evne til å bry seg om andre enn seg selv:  blant menn, enn det er av den typen personer blant kvinner. Jeg tenker at du er fryktelig naiv om klarer å overse at det er gode grunner til at mange kvinner er skeptisk til menn. 

Anonymkode: e2dd3...601

Dette var veldig bra skrevet og jeg er så enig i dette. Bitter er jo et litt "stygt" ord, men jeg tror det er riktigere å si at mange kvinner er skuffa og såra av menn, og derfor er blitt mer skeptiske generelt. Og mange av oss har dessverre gode grunner til å føle det sånn. Skjerp dere alle menn der ute som bruker, utnytter og sårer kvinner for å få det dere er ute etter, og kanskje føle dere bedre selv. 

Anonymkode: 64845...fe1

Skrevet

Det er vel en plass for å ventilere tenker jeg. Meninger og ytringer man ellers ville holdt for seg selv i en ansikt til ansikt diskusjon. Det gjelder nok begge kjønn. Det er bra at folk kan gjøre det et sted, men det kan til tider virke litt i overkant negativt.

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt tanken om at KG er en samleside for kvinnelige incels, som tror de er attraktive, men som egenlige ikke har hell ihh menn.

Anonymkode: b7601...2d3

• Liker 2
Skrevet

Ja er bitre mennesker på kg, og mennesker som går i offerrolle, men er også mennesker med vinnermentalitet😊.

Livet er for kort til å være redd og bitter, må bare gripe dagene, for en dag er det over😎 

Skrevet

Finnes ikke bitter. Jeg elsker menn og sex, men jeg foretrekker å elske det i et trygt forhold. Når man blir såret og utnyttet gang på gang blir man ofte redd for å forsøke igjen, og der har du meg. Gi meg en stabil mann som vil ha hele meg og ikke bare kroppen min, så skal jeg garantere deg at han kommer til å ha et smil om munnen hver eneste dag :)

Anonymkode: c247a...72e

Skrevet

Skjønner meg ikke på de som ikke gidder sex. Er det mulig å ikke ville ha noe som er så deilig? Ikke rart de blir bitter da. 

Skrevet

Hva snakker du om? Her deles erfaringer, både positive og negative.

Anonymkode: d60aa...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...