Gå til innhold

Liker dameklær

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er en mann som liker dameklær,da jakker og bukser i skinn og pels.

Har så lenge jeg kan huske blitt tent av klær i skinn og pels,men må være dame versjoner. Liler å ta på de og ha det på meg. Når jeg leter etter sånne klær ser jeg spesielt etter dame jakker og bukser,fordi de ser ofte bedre ut enn d som er for menn. Har kommet over barrieren der jeg ikke turte å vise meg offentlig i skinn bukser og jakke. Men i det siste har jeg og vært veldig interessert i jakker i pels,og da fuskepels. Men verken sånne jakker eller bukser er lett å oppdrive i min størrelse. Fant endelig en pelsjakke som passet meg,men er så usikker på om jeg tør å gå offentlig med det. Når jeg har sånne klær vil jeg ikke bare bruke de innendørs,men og ute. Hvordan hadde dere tenkt hvis dere så en mann gå i jakker og bukser ment for damer?

Heldigvis plager det ikke min kone

Endret av Stril
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, «min kone støtter meg» - ut fra uttrykksmåten, skulle man tro at du hadde en alvorlig sykdom eller noe ... . Folk har forskjellige hobbyer, og du må få ha din. Men det er sikkert lurt og ikke gå for langt i å dytte den på folk som ikke har bedt om det.

Anonymkode: 456d5...b87

• Liker 3
Skrevet

Har null problem med det, en får kle seg som en vil

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg tenker at det er sært, men samtidig så synes jeg det er tøft at en er tro mot seg selv. Så lenge du har en kone som elsker deg for dem du er så er jo det ikke noe stress mht å få deg en dame som er ok med det. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, «min kone støtter meg» - ut fra uttrykksmåten, skulle man tro at du hadde en alvorlig sykdom eller noe ... . Folk har forskjellige hobbyer, og du må få ha din. Men det er sikkert lurt og ikke gå for langt i å dytte den på folk som ikke har bedt om det.

Sikkert ikke så lett for han som er mann, da. 

Anonymkode: c5521...7f6

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert ikke så lett for han som er mann, da. 

Herregud for en sutrekopp

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er den som sutrer her. 

• Liker 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette. 

Fint svar. Her kan man lese en interessant artikke om samme tema. Håper den bidrar til mer aksept for mennesker som har denne interessen.

(Ts har forøvrig ikke skreve noe om å "dytte den på folk so ikke har bedt om det" . Vet ikke hvor du tar det fra)

Endret av DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Bruker kjoler også jeg

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet (endret)

Syns det er fint dersom man her inne kan vise litt toleranse ovenfor andre mennesker. Kanskje det kan hjelpe de som har denne interessen til å legge bort litt skam? 

Vi som er så "heldig" at vi flyr under radaren og er "helt vanlig" bør vise respekt for motet for dem som tør være seg selv. 

Endret av DEN NAKNE GARTNER
Gjest Alkoholist
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Folk må kle seg som de vil. Skjønner ikke hvorfor det oppfattes som rart heller. 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har brukt kjole i hele ettermiddag.

Skrevet

Jeg tenker det ikke er så lett å se forskjellen med ei pelsjakke uansett? Så det er en fin start å begynne smått i offentligheten. Herreklær har jo transformert seg, så man kan finne mange forskjellige jakker der ute. På den måten kan du kose deg med å vite det er et dameplagg, uten å bli mast på.

Anonymkode: 3410a...486

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...