Gå til innhold

Blir folk flottere av sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt på dette. At folk ser bra ut, har mye med hvordan du har det. Om du er glad, så blir du mer avslappet og mindre ansåent. Når du har det bra får du lettere sove og du har ikke behov for å spise usunt. 

Å ha et godt sex-liv kan gjøre deg glad og gi bedre livskvalitet. Om en ikke har sex en angrer på selvsagt.

Tror dere at en vil se bedre ut, om en har mye sex (en ikke angrer på)?

Anonymkode: ae8db...6dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: cf3a2...2ec

• Liker 1
Skrevet

Jo😊

Anonymkode: ad655...227

• Liker 1
Skrevet

Ja, sex er sunt.😊

Anonymkode: c1d52...ef0

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sex er sunt.😊

• Behøver ikke ha noe med utseende å gjøre, når der kommer til innlegget ditt.

• Liker 1
Skrevet

Nei

men god sex gjør nok at jeg stråler mer i hverdagen, og det sjarmerer mennene 

Anonymkode: f2483...95b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror man stråler mer etter sex. Kjæresten min sier jeg blir mye blidere og stråler mer etter at vi har hatt sex i hvertfall.

Anonymkode: 46e7d...da5

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror man stråler mer etter sex. Kjæresten min sier jeg blir mye blidere og stråler mer etter at vi har hatt sex i hvertfall.

Anonymkode: 46e7d...da5

Det samme sier min modne 50+ elskerinne at hennes omgivelser sier om henne også.

Anonymkode: 752ec...cff

• Liker 1
Skrevet

Ja det tror jeg nok uten sex og nærhet blir man frustrert og deppa. Sex hjelper nok på psyken. Ikke sånn tøm og røm opplegg men ekte lidenskapelig sex så

• Liker 4
Skrevet

Ja, helt klart i mitt tilfelle. Har jeg mye og god sex, føler jeg meg mer sexy og det synes på utsiden også.

Anonymkode: 347d0...eb8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har merket motsatt. Ved å gå lenge uten seksuelle aktiviteter, så virker det som om man får en slags utstråling.

Anonymkode: cd846...65c

Skrevet

Jo helt klart! Men bare om man var bra sex da😊 kona stråler jo flere timer etterpå.. får mye komplimenter av venninner også.  

Skrevet

Nei. Ofte heller motsatt, fordi folk i dag ofte er utrygg på den personen de har hatt sex med. Ønsker forhold, får bare sex osv: sånt gjør folk stygg og sliten etter sex.

Anonymkode: 1a968...24a

Skrevet

Det kan gi en selvtillitsboost noe som kan oppfattes som attraktivt, men jeg tror nok ikke helt på at det er DET som får deg til å fremstå som bra. Forskning viser f. eks. at fysisk trening gir mer overskudd enn det sex gir, noe som igjen påvirker utseende og energinivå generelt. 

Anonymkode: a1307...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...