AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #21 Del Skrevet 14. september 2019 Jeg har slitt med panikkangst siden jeg var 21, er nå over 30 og har endelig blitt omtrent helt kvitt angsten. Det som hjalp meg var metakognitiv terapi. Har prøvd mye annen terapi, men det var bare prat. Anbefaler også boken grip øvet slipp angsten om hvordan angst fungerer og hva du kan gjøre. Den er basert på metakognitiv terapi. Lykke til! Anonymkode: 7ec36...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #22 Del Skrevet 14. september 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har slitt med panikkangst siden jeg var 21, er nå over 30 og har endelig blitt omtrent helt kvitt angsten. Det som hjalp meg var metakognitiv terapi. Har prøvd mye annen terapi, men det var bare prat. Anbefaler også boken grip øvet slipp angsten om hvordan angst fungerer og hva du kan gjøre. Den er basert på metakognitiv terapi. Lykke til! Anonymkode: 7ec36...1a2 Så bra at du omtrent er helt kvitt angsten!! 😃 Har ikke hørt mye om metakongnitiv terapi. Skal sjekke ut boken. Er det den på dansk? Takk for tips!! Anonymkode: 15dd6...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #23 Del Skrevet 15. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra at du omtrent er helt kvitt angsten!! 😃 Har ikke hørt mye om metakongnitiv terapi. Skal sjekke ut boken. Er det den på dansk? Takk for tips!! Anonymkode: 15dd6...b57 Ja, hadde begynt å gi opp håpet. Viss det er mulig for meg er det mulig for alle! Jeg anbefaler metakognitiv terapi til alle nå, det er helt fantastisk med en psykolog som faktisk forteller deg klart og tydelig hvordan ting henger sammen og hva du skal gjøre for å bli bedre. Boken finnes kun på dansk, men anbefales veldig! Anonymkode: 7ec36...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #24 Del Skrevet 15. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hadde begynt å gi opp håpet. Viss det er mulig for meg er det mulig for alle! Jeg anbefaler metakognitiv terapi til alle nå, det er helt fantastisk med en psykolog som faktisk forteller deg klart og tydelig hvordan ting henger sammen og hva du skal gjøre for å bli bedre. Boken finnes kun på dansk, men anbefales veldig! Anonymkode: 7ec36...1a2 Åh, det høres nå lovende ut!! Så bra at du fikk god hjelp. Men så var det å finne psykolog som faktisk kan om dette emnet då (metakognitiv).... takk igjen for boktips! Anonymkode: 15dd6...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #25 Del Skrevet 15. september 2019 Følger Anonymkode: 15dd6...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 15. september 2019 #26 Del Skrevet 15. september 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Så flott at du har klart det! Men ja, alle har vel en grense og det er synd at du måtte få oppeleve at nå går det ikke greitt lenger. Men veldig bra at du er kommet i gang med behandling, det håper jeg kan hjelpe❤️ Nei jeg forstår hva du mener! Jeg har en veldig tendens til å sammenligne hvordan livet med angst er i forhold til uten. Alt jeg klarte og ikke klarer nå osv. Da blir det veldig kjipe tanker! Ja det er den hersens djevelen da! Vi får prøve å daske den i hodet med en kjevle i stedet😅 Anonymkode: 15dd6...b57 For å være ærlig, så vet jeg ikke hvor bra det er at jeg har klart å ignorere angsten i alle år. Hadde jeg fått hjelp tidligere (prøvde å snakke med en lege for 12-13 år siden eller noe, uten å føle meg hørt), så hadde jeg kanskje klart å være i jobb nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #27 Del Skrevet 15. september 2019 14 minutter siden, C8H10N4O2 skrev: For å være ærlig, så vet jeg ikke hvor bra det er at jeg har klart å ignorere angsten i alle år. Hadde jeg fått hjelp tidligere (prøvde å snakke med en lege for 12-13 år siden eller noe, uten å føle meg hørt), så hadde jeg kanskje klart å være i jobb nå. Ja akkurat det er eg enig i!! Skulle ikke måtte gå så langt at man må gi opp jobb osv før man får skikkelig hjelp!! Håper du med tiden kan komme deg tilbake i jobb❤️ Anonymkode: 15dd6...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå