AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 Og jeg ble nesten litt lattermild. Altså, mannen er smart og oppegående, snill og kjekk, men han har seriøst den minste penisen jeg har sett. Den er maks 8-9 cm lang, men det største problemet er at den er nesten like tynn som tommelen min. (Jeg er 158, 52 kg, så tommelen min er ikke stor) Jeg har prøvd å overse dette, siden han er en flott mann på andre måter. Men jeg må bare spørre; tror han selv at penisen hans er stor? Når han bruker slike utsagn....... Anonymkode: a58f6...a4e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 Han høres ihvertfall ut som en kuk... Anonymkode: d2333...7b4 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 Han satser på at ts er trang, siden hun er så petite og liten.. Anonymkode: 7d1d6...6eb 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #4 Skrevet 14. september 2019 Du kan jo bare spørre han hva han mente med det? Anonymkode: e733f...eeb
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #5 Skrevet 14. september 2019 «Nei, jeg vil jo ha deg» Anonymkode: 2a8ca...84d 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #6 Skrevet 14. september 2019 Hvordan spurte han? Var det sånn kåtsnakk/dirty talk eller var det en sjalu kommentar i vanlig samtale? Anonymkode: 0aced...f86 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #7 Skrevet 14. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: «Nei, jeg vil jo ha deg» Anonymkode: 2a8ca...84d Haha, den var fin. Anonymkode: 0aced...f86 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #8 Skrevet 14. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg ble nesten litt lattermild. Altså, mannen er smart og oppegående, snill og kjekk, men han har seriøst den minste penisen jeg har sett. Den er maks 8-9 cm lang, men det største problemet er at den er nesten like tynn som tommelen min. (Jeg er 158, 52 kg, så tommelen min er ikke stor) Jeg har prøvd å overse dette, siden han er en flott mann på andre måter. Men jeg må bare spørre; tror han selv at penisen hans er stor? Når han bruker slike utsagn....... Anonymkode: a58f6...a4e Høres ut som en jeg datet.. lå å klinte og jeg kom borti lomma hans som inneholdt en lighter. Han lo og sa at jeg skulle få oppleve større enn det der ( eller noe i den duren). Men så viste det seg litt etter at fyren var den minste jeg har vært borti, egt var den veldig lik en lighter.. 😕 Anonymkode: 65007...a39 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #9 Skrevet 14. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan spurte han? Var det sånn kåtsnakk/dirty talk eller var det en sjalu kommentar i vanlig samtale? Anonymkode: 0aced...f86 Det var nok et forsøk på dirty talk... Ts Anonymkode: a58f6...a4e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #10 Skrevet 14. september 2019 TS, han er sikkert høy og flott med klær på. Kjøp en cocksleeve til han. Når han får den på så vil han få lov til å være din elsker med den store. Den korte varianten av Tom of Finland kan nok være en god model. Hvis han har bra med penger så har rxsleeve.com custom made modeller opp til 25 cm. De er som ekte, protese kvalitet. Løsninger finnes. Anonymkode: 028fa...d67
SnillScorpion Skrevet 15. september 2019 #11 Skrevet 15. september 2019 Er du sikker på at ha snakket om kuken mellom hans bena og ikke noen andres? Få bekreftelse på det vel🤪 1
HalldirV2 Skrevet 15. september 2019 #12 Skrevet 15. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg ble nesten litt lattermild. Altså, mannen er smart og oppegående, snill og kjekk, men han har seriøst den minste penisen jeg har sett. Den er maks 8-9 cm lang, men det største problemet er at den er nesten like tynn som tommelen min. (Jeg er 158, 52 kg, så tommelen min er ikke stor) Jeg har prøvd å overse dette, siden han er en flott mann på andre måter. Men jeg må bare spørre; tror han selv at penisen hans er stor? Når han bruker slike utsagn....... Anonymkode: a58f6...a4e Sikkert
Jr.Garcon Skrevet 15. september 2019 #13 Skrevet 15. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg ble nesten litt lattermild. Altså, mannen er smart og oppegående, snill og kjekk, men han har seriøst den minste penisen jeg har sett. Den er maks 8-9 cm lang, men det største problemet er at den er nesten like tynn som tommelen min. (Jeg er 158, 52 kg, så tommelen min er ikke stor) Jeg har prøvd å overse dette, siden han er en flott mann på andre måter. Men jeg må bare spørre; tror han selv at penisen hans er stor? Når han bruker slike utsagn....... Anonymkode: a58f6...a4e hmm, kanskje han var ironosik/sarkastisk? Eventuelt tid for en sjekk hos optikeren.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #14 Skrevet 15. september 2019 Ja, kjenner du noen? Anonymkode: 79a00...07b 1
Oppgitt78 Skrevet 15. september 2019 #15 Skrevet 15. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg ble nesten litt lattermild. Altså, mannen er smart og oppegående, snill og kjekk, men han har seriøst den minste penisen jeg har sett. Den er maks 8-9 cm lang, men det største problemet er at den er nesten like tynn som tommelen min. (Jeg er 158, 52 kg, så tommelen min er ikke stor) Jeg har prøvd å overse dette, siden han er en flott mann på andre måter. Men jeg må bare spørre; tror han selv at penisen hans er stor? Når han bruker slike utsagn....... Anonymkode: a58f6...a4e «Alle» vet jo at kvinners øyemål har en toleransegrad på +-327%, så det er jo en teoretisk mulighet for at han har større penis enn gjennomsnittet (trollet/Ts har da sannsynligvis hatt ekstremt hell med samtlige forhenværende partnere).. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå