AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 kjenner dere det selv at dere ikke er helt harde? Føles sexen det samme om den er 100% hard som om den er 70% hard? jeg er ikke ute etter å dømme eller noe jeg bare spør. Anonymkode: 80f7a...e35
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 Sexen er best med 100% blodfylling, er mest følsom også da. Når den er halvstiv 50-70% så er følsomheten mindre, og utløsning i denne tilstanden er også mindre intens.... på meg da. 0 % av disse variasjonene har med tenning på dama fysisk å gjøre Anonymkode: 6c207...6dd 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sexen er best med 100% blodfylling, er mest følsom også da. Når den er halvstiv 50-70% så er følsomheten mindre, og utløsning i denne tilstanden er også mindre intens.... på meg da. 0 % av disse variasjonene har med tenning på dama fysisk å gjøre Anonymkode: 6c207...6dd Trodde du ble stivere jo mere tent du er? Stemmer ikke det? Anonymkode: 59db9...ed0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #4 Skrevet 14. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde du ble stivere jo mere tent du er? Stemmer ikke det? Anonymkode: 59db9...ed0 Det kommer ikke bare an på lysten, men også på forhold som blodtilførsel, størrelse osv. Folk med uforholdsmessig stor penis har f.eks. av fysiologiske grunner ofte problemer med å bli like stive som de med normal størrelse. Anonymkode: 258b6...fa5 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #5 Skrevet 14. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ikke bare an på lysten, men også på forhold som blodtilførsel, størrelse osv. Folk med uforholdsmessig stor penis har f.eks. av fysiologiske grunner ofte problemer med å bli like stive som de med normal størrelse. Anonymkode: 258b6...fa5 En annen faktor er og at menn med stor og har større utholdenhet. Deres penis er under samleie dypere inne i skjeden, hvor det ofte ikke er like trangt. En annen faktor er at store og små har samme antall nerver, noe som igjen medfører at små lett blir overfølsomme. Anonymkode: 97af5...99f
Bubo Skrevet 14. september 2019 #6 Skrevet 14. september 2019 Klart at man kjenner når den er skikkelig hard. Trenger ikke å bekymre seg for at den "detter ut", bare å kjøre på, dama kjenner det sikkert også og det merkes at hun liker det. Da er man inne i en positiv spiral med begges orgasme som høydepunkt.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #7 Skrevet 15. september 2019 Takk for fine svar!:-) Anonymkode: 80f7a...e35
MuffinStud Skrevet 15. september 2019 #8 Skrevet 15. september 2019 (endret) Ja, vi merker når vi er superharde. Spenningen i penis er "toppet", og penis vipper heller enn å ese når du trykker med musklene. Littegrann verre med stramt kondom. Men det er mange nivåer i mellom og hvis du mister kontakt med toppen, så peiser du gjerne på og håper det snur, hvilket det ofte gjør. Men du kjenner ikke godt hvor slapp du er. Endret 15. september 2019 av MuffinStud
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #9 Skrevet 15. september 2019 Alle blir vel ordentlig harde underveis om de ikke greier å bli det med én gang? Sex uten å være skikkelig hard tenker jeg at ville ha vært litt halvveis. Skal liksom kjenne den stramme spenningen fra ballene, over rota og utover. Anonymkode: 7599a...284
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #10 Skrevet 15. september 2019 Øl kuk, eller hjem etter 14 dager på plattform, er jo to forskjellige ting. Men kombinasjonen av dem er ikke uvanlig i mange norske hjem. Men. En MDG kuk er jo litt slakk etter å være kjøtt og fiskeløs, kun salat og sykkelsete, skal man vite. Nei, med det kostholdet er man jo rene gasskilden, bleik om nebbet, energiløs, tapet, ja lat. Legens reseptblokk fylles med 100 mg små blå så det skriker. Lurer på om mangel på L Arginin gjør at MDG menns damer ikke lenger gidder å sprike. Er det slike som skal styre det norske riket? Som dere sikkert skjønner er politisk STÅ sted en indikator på hardførhet. Norsk kjøtt fra den norske bonden kan få fart på sexlivet i kongeriket. 23/18 over og ut. Anonymkode: 97af5...99f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #11 Skrevet 15. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øl kuk, eller hjem etter 14 dager på plattform, er jo to forskjellige ting. Men kombinasjonen av dem er ikke uvanlig i mange norske hjem. Men. En MDG kuk er jo litt slakk etter å være kjøtt og fiskeløs, kun salat og sykkelsete, skal man vite. Nei, med det kostholdet er man jo rene gasskilden, bleik om nebbet, energiløs, tapet, ja lat. Legens reseptblokk fylles med 100 mg små blå så det skriker. Lurer på om mangel på L Arginin gjør at MDG menns damer ikke lenger gidder å sprike. Er det slike som skal styre det norske riket? Som dere sikkert skjønner er politisk STÅ sted en indikator på hardførhet. Norsk kjøtt fra den norske bonden kan få fart på sexlivet i kongeriket. 23/18 over og ut. Anonymkode: 97af5...99f Hahaha. Hvorfor kan du så mye om ereksjonene til andre MDG-folk? Hva skjedde på den valgvaka deres egentlig? Anonymkode: 7599a...284 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #12 Skrevet 15. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahaha. Hvorfor kan du så mye om ereksjonene til andre MDG-folk? Hva skjedde på den valgvaka deres egentlig? Anonymkode: 7599a...284 Leste du ikke det av teksten? Ikke en dritt ;-( De sparte til og med på nettet. Derfor fungerte selv ikke stedets LAN. Nei, må rekke helikopteret ut på jobb, parkerer Tesla1. Gleder meg til 14 dager med kjøtt og fiske rik kosthold. Ikke si det til noen. Det er gratis. Når en kommer hjem er en klar for full ereksjon, så får en ta en øl etterpå ,;-) Anonymkode: 97af5...99f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #13 Skrevet 15. september 2019 Bare å la madammen få seg litt kuk på siden til den blir hardere.😅 Anonymkode: 9d4da...594
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #14 Skrevet 15. september 2019 Aldri opplevd, så det kan jeg ikke svare på. Kaaaanskje den detter ned til 90% om jeg er dritings, men det er maks. Anonymkode: 30df2...98e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #15 Skrevet 15. september 2019 For noen år siden hadde jeg sex med en fyr som hadde veldig stor penis, men selv om han var veldig kåt så ble den aldri hard som stein. Han ga uttrykk for at det alltid hadde vært sånn, så det var antakelig pga. størrelsen, altså? Jeg har alltid lurt på det. Hva man lærer her inne! Men i prinsippet kan det med samme antall nerver i store og små peniser altså bety i praksis at store peniser kan få litt nedsatt følsomhet og at eierne derfor kan holde ut litt lengre? 🤔 Anonymkode: bea6d...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå