AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 Jeg har en barndomsvenninne, som viser seg å ikke være helt til å stole på. Hun er flink til å baksnakke folk generelt, og nå i det siste har jeg fått høre fra flere at hun snakker dårlig om meg også. Hun sitter faktisk å henger meg ut. De som har fortalt meg om dette, vil ikke at jeg skal ta det videre, så hva skal jeg gjøre? Kutte henne ut i stillhet, uten å la henne stå til ansvar? Hun har blant annet hengt meg ut til en fyr hun holdt med i noen uker og fortalt konfidensielle ting til han. Hun kjente han knapt, og jeg kjenner han kun gjennom andre felles venner. Det er ikke helt krise, for denne fyren er ikke noe intrige-maker, og brydde seg ikke. Men det er prinsippet; å dele ting om meg til "en fremmed". Og for litt siden har hun også hengt meg ut til en annen god venninne av oss. De to hadde på forhånd hatt en krangel, og jeg og min barndomsvenninne sendte sms om den andre venninna. Jeg skrev dog ikke noe jeg ikke mente, men hun har vist disse mldene til vår felles venninne, for å vise hvor "dårlig venn" jeg er, ifm en diskusjon de hadde, og hun ble selvfølgelig lei seg og skuffa over ting jeg hadde skrevet. Jeg står for det jeg har skrevet, men det var jo ikke hyggelig for henne å se. Vi er i 30-årene, og jeg synes dette er på barneskole-nivå. Skal hun bare slippe unna med det? Hvis jeg hadde tatt det opp med henne, hadde hun garantert hatt en forklaring, og hun hadde ikke klart å si unnskyld. Anonymkode: 600a2...dcb
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 (endret) Når sånt som dette skjer så er ingen av de involverte venner av deg. En ting er å komme rennende for å fortelle deg hva hun liksom skulle ha sagt, men hvis denne fyren var en venn/venninnene hun snakket med deg om var venner av deg, så hadde de bedt henne om å holde kjeft der og da, men det ble ikke gjort. Hvorfor ikke, tror du? Fordi de antageligvis var med på skitpraten om deg og nå er redde for at hun skal gå til deg med det de sa om deg først. De vil ha drama, ikke denne venninna. Endret 14. september 2019 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 23 minutter siden, O.G. skrev: Når sånt som dette skjer så er ingen av de involverte venner av deg. En ting er å komme rennende for å fortelle deg hva hun liksom skulle ha sagt, men hvis denne fyren var en venn/venninnene hun snakket med deg om var venner av deg, så hadde de bedt henne om å holde kjeft der og da, men det ble ikke gjort. Hvorfor ikke, tror du? Fordi de antageligvis var med på skitpraten om deg og nå er redde for at hun skal gå til deg med det de sa om deg først. De vil ha drama, ikke denne venninna. Jeg kjenner ikke han fyren personlig, så han brydde seg vel ikke om å bryte inn. Og den andre venninna forsvarte meg i en diskusjon de to hadde, og det synes tydeligvis ikke min barndomsvenninne at jeg fortjente, så da hadde hun dratt opp disse sms'ene, som egentlig ikke hadde noe med saken å gjøre, for å sette meg i dårlig lys. Selv om hun var like delaktig på disse sms'ene, men sine egne mld'er hadde hun vel sikkert slettet på forhånd.. TS Anonymkode: 600a2...dcb
Gjest O.G. Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 Ja, ja, du får ring og spørre henne hvorfor hun mener du er en bitch da.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 Slutt å fortelle henne konfidensielle ting, eller skrive ting som kan vises til andre. Hun er ikke til å stole på, så da må hun ut i periferien og bli en bekjent. Anonymkode: 42a6f...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå