Gå til innhold

Hvilken sang - noe med "cryin' on a sunny day"?

Anbefalte innlegg

Gjest en gjest
Skrevet

Hørte en sang på radio. Vet jeg har hørt den før. Kanskje litt gammel, høres litt ut som James Taylor eller noe. Kompet er mest piano, ikke så mye gitar, hvis jeg husker riktig. Rolig sang. Refrenget slutter med noe "cryin' on a sunny day" tror jeg. Noen som vet hvilken sang det er / hvem som synger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Det er Jim Stärk som synger, men husker ikke hva sangen heter sånn i farten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den heter Going down that lonley road :)

Gjest gjest1
Skrevet

HAH! Jeg har aldri hørt jim srærk sine sanger, likevel tenkte jeg det var han da jeg hørte sangen da jeg sto på badet i sta! sånn kan det gå når du er synsk!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jim Stark - Going Down That Lonely Road.

Nydelig låt!!

Skrevet
HAH! Jeg har aldri hørt jim srærk sine sanger' date=' likevel tenkte jeg det var han da jeg hørte sangen da jeg sto på badet i sta! sånn kan det gå når du er synsk![/quote']

Bare sånn by the way - Jim Stärk er et band, ikke én artist. Og ingen av gutta heter Jim! :)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen! Det var jeg som var den første gjesten. Nå hører jeg på sangen. :digge:

Skrevet

Forresten, syns det var så rart at jeg syns jeg hadde hørt sangen før... men kanskje det var den som ble sunget på Spelemannsprisen i år?! Jeg VET jeg har hørt den før jeg hørte den på radio.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...