Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dét lurer jeg på. 😉 Og synes du flørting er greit eller ikke, når du er i et forhold? Bare begynte tenke på dette etter å ha lest noen tråder her inne, at jeg tror folk må ha ganske stor forskjell på hva de mener er flørting.. 😊

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke greit når en er i forhold. Ikke minst er det slemt mot den du flørter med, som kan få falske forhåpninger

Anonymkode: 76daf...c61

• Liker 4
Skrevet

Flørting er atferd med ønske om sex.

Blikk for kontakt, vennskap, prat og kjemi er ikke flørting. Heller ikke med lure smil og klemmer. 

Anonymkode: 7554a...321

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke greit når en er i forhold. Ikke minst er det slemt mot den du flørter med, som kan få falske forhåpninger

Hvor går grensen da?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flørting er atferd med ønske om sex.

Blikk for kontakt, vennskap, prat og kjemi er ikke flørting. Heller ikke med lure smil og klemmer. 

Her er jeg uenig. Tenker flørting også kan være uten noen intensjon om sex. Er jo flørting om man også bare er ute etter litt kribling i magen for gøy 

• Liker 6
Skrevet

Jeg regner med at om en mann i et forhold flørter med ei annen dame så er det greit for ham om dama i forholdet sexter med andre menn. 😌

Anonymkode: dd086...040

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at om en mann i et forhold flørter med ei annen dame så er det greit for ham om dama i forholdet sexter med andre menn. 😌

Hvis man ikke kunne flørte ville livet vært tragisk kjedelig.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser den, men hva er flørting da? 

• Liker 1
Skrevet

Selv ser jeg på flørting som å vise fram sin beste side.. Smile, snakke kanskje vise fram sine beste fysiske attributter, ta på den andre.. For meg er ikke flørting et ønske om sex, men et ønske om oppmerksomhet.. 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Andy2029 skrev:

Selv ser jeg på flørting som å vise fram sin beste side.. Smile, snakke kanskje vise fram sine beste fysiske attributter, ta på den andre.. For meg er ikke flørting et ønske om sex, men et ønske om oppmerksomhet.. 

Flørting som du beskriver over er greit. Å ta på andre og få det til å virke som du har lyst på noe mer er ikke greit.

En kollega utsatte meg for dette, jeg var i en sårbar situasjon, og gikk rett på limpinnen. Etterhvert ble det ett slitsomt og trist hekt som det tok lang tid å komme over. 

Skal være litt forsiktig å leke med andres følelser. 

Anonymkode: b0818...43f

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Andy2029 skrev:

Ja, dét lurer jeg på. 😉 Og synes du flørting er greit eller ikke, når du er i et forhold? Bare begynte tenke på dette etter å ha lest noen tråder her inne, at jeg tror folk må ha ganske stor forskjell på hva de mener er flørting.. 😊

bør helst se hud, jeg liker når kvinnene viser brystene mer.

Anonymkode: 661ce...ca7

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, lalela skrev:

Her er jeg uenig. Tenker flørting også kan være uten noen intensjon om sex. Er jo flørting om man også bare er ute etter litt kribling i magen for gøy 

Er vel definisjonen på "luremus", sett ut ifra mottakers øyne. 

Anonymkode: 270a7...f3c

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel definisjonen på "luremus", sett ut ifra mottakers øyne. 

Anonymkode: 270a7...f3c

Jeg syns generelt luremus er et dårlig konsept. Det ligger jo i det at man på et tidspunkt har «lovet» noen sex ved å oppføre seg på en viss måte, og det syns jeg bare er dumt. Tenker det må være helt lov å ønske litt oppmerksomhet uten å ville ha sex 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke kunne flørte ville livet vært tragisk kjedelig.

Da er du ikke egnet for et monogamt forhold. 😌 

Om man ønsker å flørte med andre bør man være singel. Flørte er en form for menneskelig samspill som uttrykker en seksuell eller romantisk interesse i en annen person, og hvorfor vise dette om man ikke ønsker seg UT fra det forholdet man eventuelt er i? 

• Liker 3
Skrevet

Flørting er for meg ikke greit i et forhold, men så definerer jeg flørting som noe som gjøres for å oppnå noe mer enn bare vennskap. Jeg ser ikke på å snakke med andre menn, for å ta et eksempel, som flørting. Å smile til en annen mann er heller ikke flørting i mine øyne. 

Skrevet
2 minutter siden, SPOCA skrev:

Flørting er for meg ikke greit i et forhold, men så definerer jeg flørting som noe som gjøres for å oppnå noe mer enn bare vennskap. Jeg ser ikke på å snakke med andre menn, for å ta et eksempel, som flørting. Å smile til en annen mann er heller ikke flørting i mine øyne. 

Jeg vil nå tro det kommer an på hvordan man snakker eller smiler til, betyr noe. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, SPOCA skrev:

Nei, og nettopp her synes jeg det er interessant å høre hvordan andre tolker "flørting".. For det du sier der, tror jeg mange vil tolka som flørting.. Jeg ser det heller ikke som flørting, men tror mange ville sett smiling og snakking med andre menn som nettopp dét 

Skrevet
2 minutter siden, Andy2029 skrev:

For det du sier der, tror jeg mange vil tolka som flørting.. Jeg ser det heller ikke som flørting, men tror mange ville sett smiling og snakking med andre menn som nettopp dét 

Det kommer an på hvordan man snakker og smiler. 90% av språket vårt er gjennom kroppsspråk. Er man bare bittelitt interessert vises dette godt. 

Skrevet

Flørting kan være mange ting. Så fort man går over grensen for hva man vet partneren hadde synes var greit å se på og overhøre, synes jeg det er utroskap.

Anonymkode: 22705...204

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flørting kan være mange ting. Så fort man går over grensen for hva man vet partneren hadde synes var greit å se på og overhøre, synes jeg det er utroskap.

Anonymkode: 22705...204

Altså vil dette, for deg feks, kunne variere ut ifra hvilen partner du har, og hva han/hun synes er greit? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...