Andy2029 Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 Ja, dét lurer jeg på. 😉 Og synes du flørting er greit eller ikke, når du er i et forhold? Bare begynte tenke på dette etter å ha lest noen tråder her inne, at jeg tror folk må ha ganske stor forskjell på hva de mener er flørting.. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 Ikke greit når en er i forhold. Ikke minst er det slemt mot den du flørter med, som kan få falske forhåpninger Anonymkode: 76daf...c61 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 Flørting er atferd med ønske om sex. Blikk for kontakt, vennskap, prat og kjemi er ikke flørting. Heller ikke med lure smil og klemmer. Anonymkode: 7554a...321 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #4 Skrevet 14. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke greit når en er i forhold. Ikke minst er det slemt mot den du flørter med, som kan få falske forhåpninger Anonymkode: 76daf...c61 Hvor går grensen da? Anonymkode: 7554a...321 1
lalela Skrevet 14. september 2019 #5 Skrevet 14. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flørting er atferd med ønske om sex. Blikk for kontakt, vennskap, prat og kjemi er ikke flørting. Heller ikke med lure smil og klemmer. Anonymkode: 7554a...321 Her er jeg uenig. Tenker flørting også kan være uten noen intensjon om sex. Er jo flørting om man også bare er ute etter litt kribling i magen for gøy 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #6 Skrevet 14. september 2019 Jeg regner med at om en mann i et forhold flørter med ei annen dame så er det greit for ham om dama i forholdet sexter med andre menn. 😌 Anonymkode: dd086...040 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #7 Skrevet 14. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg regner med at om en mann i et forhold flørter med ei annen dame så er det greit for ham om dama i forholdet sexter med andre menn. 😌 Anonymkode: dd086...040 Hvis man ikke kunne flørte ville livet vært tragisk kjedelig. Anonymkode: 7554a...321 1
Andy2029 Skrevet 14. september 2019 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke greit når en er i forhold. Ikke minst er det slemt mot den du flørter med, som kan få falske forhåpninger Anonymkode: 76daf...c61 Ser den, men hva er flørting da? 1
Andy2029 Skrevet 14. september 2019 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2019 Selv ser jeg på flørting som å vise fram sin beste side.. Smile, snakke kanskje vise fram sine beste fysiske attributter, ta på den andre.. For meg er ikke flørting et ønske om sex, men et ønske om oppmerksomhet.. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #10 Skrevet 14. september 2019 19 minutter siden, Andy2029 skrev: Selv ser jeg på flørting som å vise fram sin beste side.. Smile, snakke kanskje vise fram sine beste fysiske attributter, ta på den andre.. For meg er ikke flørting et ønske om sex, men et ønske om oppmerksomhet.. Flørting som du beskriver over er greit. Å ta på andre og få det til å virke som du har lyst på noe mer er ikke greit. En kollega utsatte meg for dette, jeg var i en sårbar situasjon, og gikk rett på limpinnen. Etterhvert ble det ett slitsomt og trist hekt som det tok lang tid å komme over. Skal være litt forsiktig å leke med andres følelser. Anonymkode: b0818...43f 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #11 Skrevet 14. september 2019 1 time siden, Andy2029 skrev: Ja, dét lurer jeg på. 😉 Og synes du flørting er greit eller ikke, når du er i et forhold? Bare begynte tenke på dette etter å ha lest noen tråder her inne, at jeg tror folk må ha ganske stor forskjell på hva de mener er flørting.. 😊 bør helst se hud, jeg liker når kvinnene viser brystene mer. Anonymkode: 661ce...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #12 Skrevet 14. september 2019 4 timer siden, lalela skrev: Her er jeg uenig. Tenker flørting også kan være uten noen intensjon om sex. Er jo flørting om man også bare er ute etter litt kribling i magen for gøy Er vel definisjonen på "luremus", sett ut ifra mottakers øyne. Anonymkode: 270a7...f3c
lalela Skrevet 14. september 2019 #13 Skrevet 14. september 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel definisjonen på "luremus", sett ut ifra mottakers øyne. Anonymkode: 270a7...f3c Jeg syns generelt luremus er et dårlig konsept. Det ligger jo i det at man på et tidspunkt har «lovet» noen sex ved å oppføre seg på en viss måte, og det syns jeg bare er dumt. Tenker det må være helt lov å ønske litt oppmerksomhet uten å ville ha sex 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #14 Skrevet 14. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man ikke kunne flørte ville livet vært tragisk kjedelig. Anonymkode: 7554a...321 Da er du ikke egnet for et monogamt forhold. 😌 Om man ønsker å flørte med andre bør man være singel. Flørte er en form for menneskelig samspill som uttrykker en seksuell eller romantisk interesse i en annen person, og hvorfor vise dette om man ikke ønsker seg UT fra det forholdet man eventuelt er i? Anonymkode: dd086...040 3
SPOCA Skrevet 14. september 2019 #15 Skrevet 14. september 2019 Flørting er for meg ikke greit i et forhold, men så definerer jeg flørting som noe som gjøres for å oppnå noe mer enn bare vennskap. Jeg ser ikke på å snakke med andre menn, for å ta et eksempel, som flørting. Å smile til en annen mann er heller ikke flørting i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #16 Skrevet 14. september 2019 2 minutter siden, SPOCA skrev: Flørting er for meg ikke greit i et forhold, men så definerer jeg flørting som noe som gjøres for å oppnå noe mer enn bare vennskap. Jeg ser ikke på å snakke med andre menn, for å ta et eksempel, som flørting. Å smile til en annen mann er heller ikke flørting i mine øyne. Jeg vil nå tro det kommer an på hvordan man snakker eller smiler til, betyr noe. Anonymkode: dd086...040 1
Andy2029 Skrevet 14. september 2019 Forfatter #17 Skrevet 14. september 2019 4 minutter siden, SPOCA skrev: Flørting er for meg ikke greit i et forhold, men så definerer jeg flørting som noe som gjøres for å oppnå noe mer enn bare vennskap. Jeg ser ikke på å snakke med andre menn, for å ta et eksempel, som flørting. Å smile til en annen mann er heller ikke flørting i mine øyne. Nei, og nettopp her synes jeg det er interessant å høre hvordan andre tolker "flørting".. For det du sier der, tror jeg mange vil tolka som flørting.. Jeg ser det heller ikke som flørting, men tror mange ville sett smiling og snakking med andre menn som nettopp dét
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #18 Skrevet 14. september 2019 2 minutter siden, Andy2029 skrev: For det du sier der, tror jeg mange vil tolka som flørting.. Jeg ser det heller ikke som flørting, men tror mange ville sett smiling og snakking med andre menn som nettopp dét Det kommer an på hvordan man snakker og smiler. 90% av språket vårt er gjennom kroppsspråk. Er man bare bittelitt interessert vises dette godt. Anonymkode: dd086...040
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #19 Skrevet 14. september 2019 Flørting kan være mange ting. Så fort man går over grensen for hva man vet partneren hadde synes var greit å se på og overhøre, synes jeg det er utroskap. Anonymkode: 22705...204 1
Andy2029 Skrevet 14. september 2019 Forfatter #20 Skrevet 14. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flørting kan være mange ting. Så fort man går over grensen for hva man vet partneren hadde synes var greit å se på og overhøre, synes jeg det er utroskap. Anonymkode: 22705...204 Altså vil dette, for deg feks, kunne variere ut ifra hvilen partner du har, og hva han/hun synes er greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå