Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei på dere. Jeg fører prøverdagbok i dagbokforumet, men føler at det er bedre å stille spørsmål her. Håper det er greit ❣️ 

Vi startet prøvingen vår i september 2018, gikk gjennom en spontanabort/ ma (det er usikkert hva det egentlig var) i desember. Jeg hadde en relativt normal menstruasjon i januar (ca 50 dager etter Sa), og har siden den gang ikke hatt menstruasjon. 

På tirsdag fikk jeg litt brun utflod, det samme på tirsdag og onsdag. Ikke friskt blod, og i løpet av torsdag var utfloden blank igjen. Finnes det noen der ute som har erfaring med at menstruasjon består av bare litt brun utflod? Underveis på p-piller har jeg alltid hatt fire dager med skikkelig blødning, og tre dager hvor det roer seg ned gradvis. Husker ikke hvordan det var før p-piller. Så for meg er det helt nytt, men hadde vært en god nyhet for meg om mensen kan utarte seg som det jeg nettopp opplevde 😊 Skal til legen på tirsdag, men er litt utålmodig så er godt å ha noen her å prate med ☀

Endret av Godis
Dårlig formulering er endret i overskrift
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, jeg har hatt noen sparsommelige blødninger etter exu, bestående av kanskje 1 dag friskt blod. Men aldri ikke friskt blod. Så vet ikke helt. Tror jeg ville gått til lege og bedt om blodprøve om el har vært og/eller besøk til gynekolog. Erfaringsmessig så kan det være lett å få eggløsning med medisiner og også påtvinge mensen. Tar du tempen? Det ville jeg startet med, da vet du mer sikkert :) Lykke til. 

Skrevet
13 timer siden, Neutral90 skrev:

Hmmm, jeg har hatt noen sparsommelige blødninger etter exu, bestående av kanskje 1 dag friskt blod. Men aldri ikke friskt blod. Så vet ikke helt. Tror jeg ville gått til lege og bedt om blodprøve om el har vært og/eller besøk til gynekolog. Erfaringsmessig så kan det være lett å få eggløsning med medisiner og også påtvinge mensen. Tar du tempen? Det ville jeg startet med, da vet du mer sikkert :) Lykke til. 

Takk for svar! Hva er egentlig exu? Interessant at du alltid har hatt litt friskt blod, selv om det har vært lite. Er nysgjerrig på hva legen finner ut. Blir å be om både blodprøver for å sjekke etter El, og henvisning til gynekolog. 

Temper ikke. Jeg prøvde i ei uke eller to i strekk, men fikk tall som ikke var i nærheten av hverandre dag etter dag. Jeg sover svært urolig, står opp til ganske ulike tidspunkter, og er oppe stort sett flere ganger om natten. Skulle selvfølgelig ønske jeg sov jevnt nok til at temping funket, men jeg har prøvd alt jeg kjenner til som kan gi rolig søvn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...