Gå til innhold

Når dere besøker noen for første gang, betyr stil og innredning i huset noe for dere?

AnonymBruker

Når dere besøker noen for første gang, betyr stil og innredning i huset noe for dere?  

106 stemmer

1. 1. Når dere besøker noen for første gang, betyr stil og innredning i huset noe for dere?

• Ja
      34
    • Nei
      72

Anbefalte innlegg

Det betyr ikke så mye, bortsett fra hvis de har min ideelle stil for da kan jeg bli inspirert 😁

Men jeg må innrømme det var veldig merkelig da vi var på besøk hos slektninger med to unger og huset deres så ut som et utstillingshus. Fint, men kaldt og ukoselig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke andres innredning som avgjør om jeg blir venner med dem eller ikke. Hadde sannsynligvis stusset litt hvis det var skittent og rotete, men når det gjelder interiør, må det være ekstremt før jeg reagerer.

Men et spørsmål i retur til TS: Betyr dette at du kun er venner som er helt lik deg selv? På absolutt alle områder? Hvis det overhodet er mulig, må det være veldig kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, ti10 skrev:

Men et spørsmål i retur til TS: Betyr dette at du kun er venner som er helt lik deg selv? På absolutt alle områder? Hvis det overhodet er mulig, må det være veldig kjedelig?

Nei, selvfølgelig ikke. Alle de smått ekstreme reaksjonene på oss og vår atferd her er jo bare KG-tull. Folk her liker jo å spinne på sine egne tanker og offer seg høylydt av det.

Selv om vi kjenner på at vi blir mer reservert mot folk med harry stil, betyr det ikke at vi lar være å la et vennskap gro. Vi har mange venner, kollegaer og naboer som på ulike vis er annerledes enn oss selv.

Alt jeg spurte om er om folk kjenner seg igjen i reaksjonen. :)

Anonymkode: 81acf...fc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ti10 skrev:

Det er ikke andres innredning som avgjør om jeg blir venner med dem eller ikke. Hadde sannsynligvis stusset litt hvis det var skittent og rotete, men når det gjelder interiør, må det være ekstremt før jeg reagerer.

Jeg skjønner TS godt jeg. Og det handler overhode ikke om å finne noen med lik smak som seg selv. Det handler om at folk viser at de har en personlighet. Vi utrykker jo gjerne personligheten vår både gjennom klærne vi bruker, bilen vi kjøper, huset vi kjøper- og også interiøret. Folk som kjører en stil hentet fra Bohuskatalogen og viser null personlighet er jo ganske kjedelig da.

Anonymkode: 125fc...476

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...