tingeling Skrevet 17. mai 2005 #1 Skrevet 17. mai 2005 Hei Kattungen vår, hannkatt på 5 mnd, er ikke flink til å vaske seg bak etter dobesøk. Eller det vil si, han prøver litt halvhjertet, men får det ikke til (skjønner jo at det ikke smaker godt... ) Ellers er han flink til å vaske seg, og har aldri hatt uhell. Dette medfører likevel at han ikke lukter godt, og jeg synes at det er ekkelt at han sitter rundt om kring med den skitne rumpa si. Så nå ender vi stort sett med rumpevask hver dag. Dette går nå som han er liten, men jeg tviler på at en stor hankatt er like samarbeidsvillig. Og så e det en dårlig løsning i lengden. Noen som har noen tips???? Jeg mener å huske å ha lest et sted at man kunne smøre på noe som fikk dem til å vaske seg bedre, men kan ikke huske hva det var... tingeling
Hu i Svingen Skrevet 17. mai 2005 #2 Skrevet 17. mai 2005 Noen som har noen tips???? Jeg mener å huske å ha lest et sted at man kunne smøre på noe som fikk dem til å vaske seg bedre, men kan ikke huske hva det var... tingeling Leverpostei? Nei, jeg aner ikke, men det er kanskje noe hen lærer ettersom han blir eldre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå