Thyra Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 Hvordan defineres det? Hvor langvarig må det være? Betyr det at vedkommende aldri har hatt sex, eller at vedkommende har gått "lenge" uten sex?
Macro Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 Jeg synes hele greia høres feil ut. Sølibat tenker jeg er et aktivt og frivillig valg om å avstå fra sex. At man ikke finner noen å ligge med er jo ikke sølibat. Meget mulig jeg har misforstått. 6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 Er vel som ufrivillig arbeidsløs. Anonymkode: 88c48...fd1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #4 Skrevet 14. september 2019 Tror nok det og handler om muligheten for sex like mye som om man faktisk har sex. Så når man snakker om incels så er det personer ingen vil ligge med uansett hvor mye de prøver. Anonymkode: ba4e8...d87
Gjest Familytree Skrevet 14. september 2019 #5 Skrevet 14. september 2019 Celibacy betyr "ikke gift", noen som ikke er begått og avholden. Rent sølibat refererer til singleness uten sex.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #6 Skrevet 14. september 2019 Det betyr at man ALDRI hatt vaginaltsex. Anonymkode: bd2ef...e4a
Chantielle Skrevet 14. september 2019 #7 Skrevet 14. september 2019 Slik jeg oppfatter det så betyr det at man er aktivt avholdende fra å ha sex. Om man har hatt sex tidligere,har ikke noe å si. Men når det gjelder tidsaspektet,så aner jeg ikke hvor lang tid man skal avstå fra sex,for å kalle det for sølibat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå