Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2005 #1 Skrevet 17. mai 2005 Jeg prøvde masse klær nå til 17 mai som lå i skapet og til min store forskrekkelse passer ingen!! De siste månedene har jeg gått i masse kosebukser og har rett og slett ikke lagt merke til at vekta/cm har gått opp. Hvilken trening forbrenner bra mener dere?
Gjest z Skrevet 17. mai 2005 #3 Skrevet 17. mai 2005 Hvilken trening forbrenner bra mener dere? Trening med lav intensitet. Det betyr ikke lav intensitet i forhold til den aktiviteten du driver med, men i forhold til 100%. Rask (!) gange eller sakte jogging er bra fettforbrennende trening.
Gjest z Skrevet 17. mai 2005 #4 Skrevet 17. mai 2005 Det betyr ikke lav intensitet i forhold til den aktiviteten du driver med, men i forhold til 100%. Øh, den var jo en smule uklar. Det jeg mener er at "lavintensitet" ikke betyr at du kan rusle deg en tur, og tro at det gir særlig stor effekt.
Gjest MonaS Skrevet 17. mai 2005 #5 Skrevet 17. mai 2005 Trådstarter her. Hva med ergometersykling? Forbrenner det bra? Og i så fall med hva slags intensitet? Er irriterende at de musklene er begravd under masse fett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå