AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 Sitter igjen med en dårlig følelse etter utdrikningslag. Forloveren hadde lagd et kjempeflott utdrikningslag med aktiviteter som passet perfekt for bruden. Hadde også fått innspill av venninner. Allerede etter frokosten ble bruden småsur på henne, fordi ingen vil si hvor vi skulle. Det var jo en overraskelse! Aktiviteten var noe bruden har sagt mange ganger hun syns ser gøy ut. Da klarte hun å si «jeg ville jo gjerne gjort noe utendørs». Så var det lunsj og forloveren hadde lagt en morsom quiz. Da ble bruden sur fordi det ikke var svaralternativer og hun mente noe i fasiten var feil.. så dro vi på et nydelig spa. Da kommer bruden med småfrekke utsagn. Hun hørte at noen spurte forloveren om mannen og da gauler hun: han er ikke mannen hennes, de er ikke gift!! Etter middagen så var forloveren helt ferdig så det ut som. Da kjeftet bruden for at hun var så kjedelig og ble kjempesur fordi hun gjespet et par ganger. Jeg angrer på at jeg ikke sa noe til forloveren, fikk så vondt av henne. Jeg kjenner henne ikke, burde jeg si noe nå i ettertid? Isåfall hvordan gå frem? Anonymkode: ab15d...ade
Kanutte Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 Hva med å sende en melding bare og takke for en fin dag og for jobben hun som forlover har lagt ned? 27
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 Dette bryllupet hadde jeg droppa OG jeg hadde sendt en melding til forloveren. Anonymkode: 0daae...ac7 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #4 Skrevet 14. september 2019 Jeg hadde sagt til bruden at oppførselen hennes var grusom, og at hun burde si unnskyld til forloveren. Hadde og sagt til.forloveren at dagen var flott, og at bruden var ei heks. Anonymkode: 76e1e...57b 18
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #5 Skrevet 14. september 2019 Du burde heller snakket med bruden og bedt henne oppføre seg bedre. Ut i fra det du skriver om henne så høres hun bortskjemt ut. Fysj Anonymkode: e40df...cd4 10
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #6 Skrevet 14. september 2019 Hvorfor reagerte ingen på oppførselen hennes mens det pågikk? Anonymkode: c90e8...16c 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #7 Skrevet 14. september 2019 Ja, jeg angrer på at jeg ikke sa noe der og da. Ingen sa noe. Men ble helt satt ut av oppførselen hennes. Har aldri sett antydninger en gang til en slik side hos bruden. Nå har jeg bare så vondt av forloveren. Hi. Anonymkode: ab15d...ade 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #8 Skrevet 14. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor reagerte ingen på oppførselen hennes mens det pågikk? Anonymkode: c90e8...16c Jeg vet ikke.. tror andre ble helt satt ut også. Hun har aldri oppført seg slik før. Antar de var for forsiktige fordi de ikke vil lage noe drama på brudens dag også. Burde gjort det, absolutt. Hele situasjonen var helt merkelig. Hi. Anonymkode: ab15d...ade 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #9 Skrevet 14. september 2019 Eller kanskje advare brudgommen?! Anonymkode: da56d...8f4 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #10 Skrevet 14. september 2019 Send en melding til forloveren og si at hun gjorde en flott jobb med utdrikningslaget Anonymkode: 784b4...eef 9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #11 Skrevet 15. september 2019 Jeg sendte henne en melding og takket for et flott arrangert utdrikningslag😊 hi. Anonymkode: ab15d...ade 3
Fiskegrateng Skrevet 15. september 2019 #12 Skrevet 15. september 2019 Hvor møter folk alle de ufyselige og uoppdragne mennesker jeg leser om på KG..? 2
juliet capulet Skrevet 15. september 2019 #13 Skrevet 15. september 2019 Høres ut som om bruden oppfører seg som om hun egentlig ikke vil gifte seg. Sånn sur og irritert på forloveren som hun antagelig kjenner godt og at det går ut over henne selv om det er feil. Utdrikningslag er jo som regel full av overraskelser, så akkurat det burde hun være veldig godt kjent med. 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #14 Skrevet 16. september 2019 Det kan hende bruden hadde en dårlig dag, og at hun egentlig ikke var i humør i utgangspunktet til å finne på noe sosialt? Kanskje det skjer tøffe ting i hennes familie/slekt som hun ikke ønsker å utbasunere for alle? Eller at hun har noe privat sykdom som skjer nå om dagene, eventuelt at hun er tidlig på vei i et svangerskap etc? Anonymkode: da11b...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå