AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 Hei Jeg er ikke noe spesielt flink til å sjekke opp damer og har litt problemer med å få meg kjæreste pga. dette. Jeg har alltid onanert veldig mye, men ikke klart å skaffe meg dame slik at det har blitt med onanien for min del. Men jeg fikk meg kjæreste for noen år siden (som er slutt nå) og vi hadde vanvittig mye sex, og det viste seg at jeg er utrolig god i senga. Nå som det er slutt så har jeg plutselig begynt å tenke på å pule alle damer jeg ser, pene og mindre pene, fordi jeg vet at de kommer til å like det. Men så er jeg jo selvsagt normalt høflig slik at jeg ikke tør å spørre eller bry tilfeldige damer om slikt. Det er bare en veldig frustrende følelse når jeg blir kåt på stort sett alle damer jeg ser samtidig som jeg vet de hadde likt å ha sex med meg, men jeg er for redd for å ta kontakt osv. Onanien har ikke lenger den samme funksjonen heller, jeg har liksom et behov for å pule damer fremfor å onanere nå. Har dere tips til hvordan jeg kan redusere dette tankesettet og slutte å tenke så mye koffert når jeg ser damer ute? Anonymkode: 3010b...9f8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 En psykolog vil kanskje kunne hjelpe deg med dette. Anonymkode: fc7d9...7df 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 Alle andre i dine sko ville lært seg å sjekke, hvorfor er det annerledes for deg? Den selvtilliten man får av å føle seg som en gud i senga er gull for å sjekke nye damer. Bruk den. Anonymkode: 020ac...7b7 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #4 Skrevet 14. september 2019 Bruk selvtilliten ! Du hadde garantert fått meg til sengs iallefall. Elsker selvsikre menn. Hva gjør deg spesielt god i senga ?;) Anonymkode: 66621...ff1 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #5 Skrevet 14. september 2019 Stort sett alle kvinner (turn off).😊 Anonymkode: e3f4f...f6f 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #6 Skrevet 14. september 2019 Du har hatt sex med èn kvinne og vet du er utrolig god i senga? Anonymkode: 1db7e...3f5 7
Gjest Forumhei Skrevet 14. september 2019 #7 Skrevet 14. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg er ikke noe spesielt flink til å sjekke opp damer og har litt problemer med å få meg kjæreste pga. dette. Jeg har alltid onanert veldig mye, men ikke klart å skaffe meg dame slik at det har blitt med onanien for min del. Men jeg fikk meg kjæreste for noen år siden (som er slutt nå) og vi hadde vanvittig mye sex, og det viste seg at jeg er utrolig god i senga. Nå som det er slutt så har jeg plutselig begynt å tenke på å pule alle damer jeg ser, pene og mindre pene, fordi jeg vet at de kommer til å like det. Men så er jeg jo selvsagt normalt høflig slik at jeg ikke tør å spørre eller bry tilfeldige damer om slikt. Det er bare en veldig frustrende følelse når jeg blir kåt på stort sett alle damer jeg ser samtidig som jeg vet de hadde likt å ha sex med meg, men jeg er for redd for å ta kontakt osv. Onanien har ikke lenger den samme funksjonen heller, jeg har liksom et behov for å pule damer fremfor å onanere nå. Har dere tips til hvordan jeg kan redusere dette tankesettet og slutte å tenke så mye koffert når jeg ser damer ute? Anonymkode: 3010b...9f8 Ok
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #9 Skrevet 14. september 2019 Hvordan vet du at du er utrolig god i senga? Hun kan selvsagt ha faket. Det som funka for henne og kanskje var godt for henne behøver ikke å være godt for andre, så du kan selvsagt ikke si at alle hadde elsket sex med seg, for smaken er jo ekstremt forskjellig. Anonymkode: fa8a8...361 5
Uredd Skrevet 14. september 2019 #10 Skrevet 14. september 2019 Den som prøver å fange alle kaninene får som regel ingen... Fokusér på én 8
HalldirV2 Skrevet 14. september 2019 #11 Skrevet 14. september 2019 Det er vel bare å innse fakta Ts. Du er guds gave til kvinnen, en sex-maskin fra oven, sendt ned for at alle kvinner skal høste fruktene av ditt lem, nyte orgasmens herlige ekstase, halleluja!!! Det er bare så synd ikke kvinner forstår dette selv, alt de går glipp av, og alt er forgjeves, liksom... Akk og ve 😣 4
Bamseklemmer Skrevet 14. september 2019 #12 Skrevet 14. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere tips til hvordan jeg kan redusere dette tankesettet og slutte å tenke så mye koffert når jeg ser damer ute? Tror nok det er både kvinner og menn som tenker slikt, kanskje mest menn i et sexløst liv. Men TS deler jo bare tankene sine og ber om tips! Ikke døm han før dere vet hvem han er, gi han heller tips🤫 Mitt dårlige tips er: du trenger ikke gjøre så mye med det, så lenge det ikke er plagsomt for andre damer🤭 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #13 Skrevet 14. september 2019 Hva med å få deg kjæreste igjen? Da får du jo mye sex. Anonymkode: 0e40e...f6d
Gjest Warrior Skrevet 14. september 2019 #14 Skrevet 14. september 2019 Ikke vær redd for å flørte med damene, og få kontakt med de. Mange damer er kun ute etter sex de også. Hvorfor ikke leve livet og knulle de som vil knulle? Det er ikke få Ha sex med så mange du vil til du vil i et fast forhold igjen. Begynn å tørr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå