AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #1 Skrevet 13. september 2019 Hvilken bilspiller bør jeg kjøpe for best lydkvalitet. Jeg bruker Spotify Premium og høyeste lydkvalitet på en nyere Android telefon. Bluetooth uten aptX, synes jeg låter dårlig. Heldigvis har både mine høretelefoner og høyttalere denne kodek. Hva støttes i gode bilspillere? Pusherne på nettet skriver jo ingenting om dette under tekniske data. Eller bør man ha USB inngang eller AUX for best lydkvalitet? Anonymkode: 6bcb7...35f
Oppgitt78 Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 (endret) 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken bilspiller bør jeg kjøpe for best lydkvalitet. Jeg bruker Spotify Premium og høyeste lydkvalitet på en nyere Android telefon. Bluetooth uten aptX, synes jeg låter dårlig. Heldigvis har både mine høretelefoner og høyttalere denne kodek. Hva støttes i gode bilspillere? Pusherne på nettet skriver jo ingenting om dette under tekniske data. Eller bør man ha USB inngang eller AUX for best lydkvalitet? Anonymkode: 6bcb7...35f Kablet tilkopling er ofte den beste løsningen. Jeg ville unngått de billigste kinaspillerene! Personlig, så liker jeg best lydbildet fra Blaupunkt. Endret 13. september 2019 av Oppgitt78
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 Helt umulig å si uten å vite bilmodell, mange nye biler har gått bort i fra 1DIN, 2DIN og bruker heller sære løsninger som ikke er direkte kompatible med det utstyret som kan kjøpes utenom. Du kan heller ikke bare bytte hovedenheten og forvente bra lyd, høyttalerne bør også byttes hvis de er de originale fra fabrikken. Anonymkode: d8baf...475 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #4 Skrevet 14. september 2019 For ordens skyld. Det er en 1-DIN spiller jeg trenger. Jeg har sekskanals forsterker, 4 stk 6,5" komponentsett og to 8" subber i lukket kasse. Ikke noe originalt. Jeg er kresen på lyd! Men så var det dette med Bluetooth og hvilke kodek spillere på markedet støtter. Noen som vet? Anonymkode: 6bcb7...35f
tdm900 Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 Pioneer har eget oppsett for å spille fra Spotify. Det finnes på Din1 spillerne. Kontakt Bilradiospesialisten så få du svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå