Gå til innhold

8-åring og kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Dattera mi på snart 9 år er sammen med en gutt i klassen. Den gutten er ekstremt forelska i dattera mi, og ho er også ekstremt forelska i den gutten. I dag spurte ho meg om den gutten kunne komme hit og overnatte hos henne i morgen. Bør jeg tillate dette? De er jo bare 8 og 9 år gamle (dattera mi blir 9 neste måned, kjæresten fylte 9 for to måneder siden).

Anonymkode: 3ceba...91a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. jeg hadde min kjæreste (gutt) på overnatting når jeg var rund 9 år. Er 29 år i dag. Vi bare spilte og lekte. Ikke noe form for seksuell ting. Vi satte i badekaret sammen på kvelden, min mor fulgte med oss. Men vi kyssa litt når vi gikk til seng, ikke mye. Så jeg tror nok at det skal gå fint:) 

Anonymkode: 82227...4be

Skrevet

Helt ok det. Men du må kanskje regne med at de kysser hverandre og at gutten mest sannsynelig får ståtiss. Men det gjør ingenting, det er helt normalt. De skal ligge ved siden av hverandre, ikke sant?

Anonymkode: c0307...8b4

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.. jeg hadde min kjæreste (gutt) på overnatting når jeg var rund 9 år. Er 29 år i dag. Vi bare spilte og lekte. Ikke noe form for seksuell ting. Vi satte i badekaret sammen på kvelden, min mor fulgte med oss. Men vi kyssa litt når vi gikk til seng, ikke mye. Så jeg tror nok at det skal gå fint:) 

Anonymkode: 82227...4be

Moren din tillot at dere som 9-åringer OG kjærester bada sammen nakne? Jeg blir helt satt ut av enkelte foreldre her inne..

Anonymkode: dfe40...caf

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moren din tillot at dere som 9-åringer OG kjærester bada sammen nakne? Jeg blir helt satt ut av enkelte foreldre her inne..

De var barn. Så små barn er ikke kjærester på samme måte som ungdom og voksne

• Liker 11
Skrevet

Slapp av, de kommer ikke til å ha samleie, om du er redd for det.

Anonymkode: 19d8d...859

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke tillatt overnatting i så ung alder. Tviler på om jeg i det hele tatt hadde godtatt at de skulle hatt status om kjærester... for mange bringer det veldig mye press da de kan tro at de MÅ gjøre såkalte kjæresteting. 

Anonymkode: a5129...684

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, de kommer ikke til å ha samleie, om du er redd for det.

Hvordan kan du si noe slikt? Du har ingen forutsetninger for å vite hva to totalt ukjente unger kan finne på. En 9-åring kan få erigert penis. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Maleficenta skrev:

De var barn. Så små barn er ikke kjærester på samme måte som ungdom og voksne

Man trenger uansett ikke å legge til rette for at noe slikt skal skje mellom to barn.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du si noe slikt? Du har ingen forutsetninger for å vite hva to totalt ukjente unger kan finne på. En 9-åring kan få erigert penis. 

De er barn og barn har ikke slike tanker i hodet.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger uansett ikke å legge til rette for at noe slikt skal skje mellom to barn.

Du er jo helt Sex fiksert 8 åringer har ikke sex

• Liker 2
Skrevet

Sønnen min på 8 år sa at han kysset kjæresten sin,å at det var tungekyss altså. Var overrasket over at de i det hele tatt visste hva det var jeg.

Anonymkode: 9f215...079

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Maleficenta skrev:

Du er jo helt Sex fiksert 8 åringer har ikke sex

Fortsett å tro det du.

• Liker 1
Skrevet

Hjelp, får ikke 8-åringer overnatte hos hverandre fordi de kaller seg kjærester? Mens andre venner får lov? De er 8!!

Kjærester i den alderen kan selvfølgelig ha ekte følelser for hverandre, men de "lever ut" kjæresteforholdet mer som ekstra gode venner. De fleste synes det er kleint å kysse liksom. Hva er du redd for? Sex? Noen kan nok være nyskjerrige på hverandre sin kropp, men lang vei derfra til sex. Skjerp dere! 

Anonymkode: 973fc...9bf

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde "sex" første gang som 5 åring ish. Husker ikke helt alder, men før skolestart. Da lekte vi tiss i tiss leken. Vi skjønte ikke helt hva vi gjorde, men det var deilig. 

Så ikke si det at barn ikke gjør noe, og særlig nå når man kan se alt på Internett. Hente "inspirasjon" til hva kjærester gjør. 

Men når det kommer til overnatting her ville jeg snakket med guttens foreldre. 

Anonymkode: 266ca...85d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er barn og barn har ikke slike tanker i hodet.

Du kan jo tru!! 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg hadde "sex" første gang som 5 åring ish. Husker ikke helt alder, men før skolestart. Da lekte vi tiss i tiss leken. Vi skjønte ikke helt hva vi gjorde, men det var deilig. 

Anonymkode: 266ca...85d"

Men dette går jo under å utforske hverandre og være litt nysgjerrig. Vil de det, så får de alltid til det. Låser seg inne på do på skolen og slikt. Velkjent. Men det er ikke snakk om sex slik voksne har det. 

Anonymkode: 973fc...9bf

• Liker 1
Skrevet

Jeg var ti år da jeg og kjæresten min fra samme klasse prøvde å ha sex for første gang. Vi ble sammen da vi var åtte og ting utviklet seg underveis med naturlig nysgjerrighet eller hva pokker man kan kalle det.. Var rundt 11-12 da vi begynte å bruke kondom og hadde sex svært ofte. Jeg hadde unngått overnatting med mindre det var en liten gruppe venner, ikke bare dem to. 

Anonymkode: 584ad...9d8

• Liker 1
Skrevet

😱

Anonymkode: 832bd...6d2

Skrevet

Sønnen min på 8 har jentevenner på overnatting stadig vekk. Han er ikke kjæreste med noen av dem, men tviler på det hadde gjort noen forskjell. Har hatt noen "kjærestepar" fra klassen hans på besøk her også, og de oppfører seg ikke noe annerledes mot hverandre enn andre venner.

Anonymkode: ed0ea...b84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...