Gå til innhold

Hvorfor jeg misliker tjukke folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke folk som er lubne eller tykke og synes ikke de er attraktive. Jeg har vokst opp med en dominerende storesøster som var tjukk fra hun var lita til godt voksen, så jeg har vokst opp med at hun hver eneste dag har klaget over vekten sin.Under hvert måltid har hun kommentert at hun ikke kan spise for da blir hun feit, og ellers i alle settinger. Det har vært veldig mye klaging/dårlig humør fra henne til foreldrene våre og meg som lillesøster. Det Nå er hun godt voksen og har blitt  normalvektig, men fremdeles klager hun mye over vekten og er fremdeles like dominerende i forhold til meg.  Jeg har to venninner som er skikkelig overvektig og de tenker jeg ikke noe negativt om, men om alle andre feite har jeg denne stygge tanken.I dag da jeg så en feit dame som minte meg litt om søstra mi, gikk det opp for meg med et smell at jeg tror dette er årsaken til at jeg misliker folk som er tjukke. 

Anonymkode: acbcc...cee

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg. hater folk som er tjukke fordi de alltid dømmer de som er tynne. jeg har alltid blitt mobbet av tykke folk fordi jeg er slank

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke tjukke folk fordi jeg føler de vil se meg naken 

Anonymkode: 8673e...af1

Skrevet

Ja vil nok tro at d er assosiasjonen til søsteren din og ikke overvektige folk generelt..  

Jeg får frysninger nedover ryggen når jeg hører en viss dialekt og klarer ikke være oppriktig hyggelig mot mennesker med den dialekten, kun fordi det minner meg om eksen til mannen (grusomt menneske som har prøvd alt i sin makt for å ødelegge livene våre)... 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, mellomtomater67 skrev:

enig med deg. hater folk som er tjukke fordi de alltid dømmer de som er tynne. jeg har alltid blitt mobbet av tykke folk fordi jeg er slank

Søstra mi er veldig utadvendt og sprudlende og er veldig hyggelig mot folk, mens meg har hun alltid vært kjip mot og det er hun fremdeles.Ei venninne sa at søstra mi er kjip mot meg fordi jeg har vært slank hele livet så hun skal straffe meg på en måte. Andre slanke som hun ikke står så nært er hun ikke slem mot, for det tør hun ikke.  Det tror jeg faktisk stemmer! 

Anonymkode: acbcc...cee

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...