AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #1 Skrevet 13. september 2019 Hei. Skolen har hele tiden oppmuntret oss som foreldre til å invitere hele klassen eller alle av hvert kjønn i bursdag. Fikk en sms tidligere i uka om at vår datter var invitert til bursdag hos en jente i klassen. Jeg antok da at alle jentene var invitert, og spurte 2andre foreldre til jentene om vi skulle spleise på gave (vanlig i denne klassen). Den 1.foreldren svarte "så fint, vi er med", mens den andre svarte"bursdag? Når og hvor og hvem?" Etter litt sms utveksling viser det seg at det kun er vår datter og datter til det første foreldre paret som er invitert+5b utenfor klassen. De blir da 8stk med bursdsgsbarnet. Klassen til vår datter har 9jenter....blir satt ut av at denne mammaen(de er skilt, så mor holder bursdagen visstnok)hår så.på tvers av det som har vært vanlig i bursdagene...er jeg smålig? De går i 2.klasseog bursdag er jo en flott arena og bli kjent på...?🤔 Anonymkode: bf0ef...ded
GammelKaktus Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 Det er kanskje slik at bursdagsbarnet ikke ønsker alle jentene i klassen men de hun pleier å være med på skole og fritid. Vi er jo alle forskjellige og hun har invitert under halvparten av jentene i klassen så de gjør jo ikke noe som ikke er greit. Vi inviterer alltid hele klassen fordi vi har mulighet og lyst til det men forstår jo at alle ikke ønsker eller har mulighet til det samme, sånn er det. 2
bettsa Skrevet 13. september 2019 #3 Skrevet 13. september 2019 Så lenge hun bare har invitert 2 jenter i klassen så ser jeg ikke noe galt i det. De må jo be de selv vil.
Guidet Kvinne Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 Jeg mener det er en stor uting å begynne med dette så tidlig som i 2.klasse og er sterkt i mot det, men det er jo ikke noe Ts får gjort noe særlig med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå