Vekt74 Skrevet 3. september 2002 #1 Skrevet 3. september 2002 Hei igjen! Leste her inne om noen som hadde brukt et fat som ble sendt rundt slik at gjestene kunne signere. Dette syntes jeg var en veldig god ide, ettersom man fort gjemmer bort en gjestebok. Kjøpte dere trefat og vanlige tusjer eller gjorde dere noe mer ut av det. Noen tips? Klem fra Vekten
Augustbrud02 Skrevet 3. september 2002 #2 Skrevet 3. september 2002 Hei hei...her kan jeg bidra! :D Vi hadde et slikt fat. Vi hadde opprinnelig tenkt på å bruke et kjevle, men vi synes fat var en lurere ide da det kan henge stort sett over alt. Vi kjøpe et trefat (egentlig en dekketallerken) på OBS. Hukser ikke helt hva det kostet, men jeg tror det var rundt hundrelappen. I midten av denne tallerkenen malte jeg et brudepar med hobbymaling. Over brudeparet skrev vi navene våre og under brudeparet skrev vi datoen. På selve dagen ble dette fatet sendt rundt middagsbordet slik at alle fikk skrevet navnene sine på. Det ble kjempeflott og jeg gleder meg til å kunne henge det opp. Dessuten var det litt morsomt med et egen-malt brudepar i midten. (Liker å pusle med slike ting, og det passet så godt til oss med den stilen.) Håper det hjalp litt. Men et lite tips: bruk en sprittusj som tørker umiddelbart, slik at ikke underskriftene blir dratt utover hele fatet.
Ada=) Skrevet 4. september 2002 #3 Skrevet 4. september 2002 Det hortes ut som en super ide!! Naa er det jo litt sent for vaar del, men det skal jeg huske paa til min venninde skal gifte seg!!! Det kommer til aa bli en SUPER overraskelse!!! TAKK :D
Augustbrud02 Skrevet 4. september 2002 #4 Skrevet 4. september 2002 Tipper det er en gave som faller i smak, for det er iallfall personlig. Har lagt det i bakhodet som en liten gaveide til andre bryllup selv.
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2002 #5 Skrevet 4. september 2002 Høres skikkelig fett ut med et signert trefat hengende på veggen
Augustbrud02 Skrevet 4. september 2002 #6 Skrevet 4. september 2002 Høres skikkelig fett ut med et signert trefat hengende på veggen Skal det nødvendigvis være så "fett" da? Det blir jo mer som et bilde enn et vanlig trefat siden det er malt brudepar på det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå