cream Skrevet 7. mars 2002 #1 Skrevet 7. mars 2002 Brus, battery og juice som blandevann. Trengs det mer? Og åssen brus bør han ha? Håper på mange svar...
Pludre Skrevet 7. mars 2002 #2 Skrevet 7. mars 2002 Hei ! Ikke glem tonicwater og soda da, det er kjempeviktig. En annen ting er vann eller isvann, også tropisk nektar er en slager. Bare noen små tips fra meg. Klem fra Pludre 12
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #3 Skrevet 8. mars 2002 Ha for all del Sprite eller 7Up. Dette brukes i en masse drinker!
nanban Skrevet 8. mars 2002 #4 Skrevet 8. mars 2002 Hei. Har du mulighet til å ha isbiter tilgjengelig? Litt sitronskiver, coctailbær, en flaske lime etc. Voksne: Tonic, selters, bitter lemon. Unge: Cola, cranberry-juice, sprite, app.juice, battery. Mange blander bare med det "vanlige", f.eks. appelsinjuice og cola,- men med en gang man har litt frukt/fruktjuice blir det fort mye bedre. - Bare noen tips i full fart:) nanban (eks bartender)
Mines Skrevet 8. mars 2002 #6 Skrevet 8. mars 2002 Ja, husk sitronbåter/skriver. Det verste jeg vet er en GT uten en sitronskive!
Anni Skrevet 8. mars 2002 #8 Skrevet 8. mars 2002 Apropos blandevann... Vi må ha med egen bartender.. Har planlagt å spørre en kamerat av min bror. Han har vel ikke spesielt gode kunnskaper på det området, så vi tenkte gi han en liste over standard drinker han kan "øve" seg litt på, sånn at han ihvertfall kan det vanligste.. Hva bør stå på listen vår?12
nanban Skrevet 8. mars 2002 #9 Skrevet 8. mars 2002 Anni: IKKE kjøp en "drink-bok"!! De har stort sett altfor avanserte greier som krever masse arbeid og ingredienser. Synes ikke dere skal gjøre det for vanskelig, hverken for gjestene eller "bartenderen". Gin+tonic. Vodka+tonic, vodka+cola, Bacardi+cola etc. En liten isknuser er bra, tror det koster ca 200 kroner i sånne kjøkkenutstyrbutikker.Eller legg isbiter i rent kjk.håndkle, slå med hammer. Stort sett er det sitronskiver, limeskiver og blandevann som betyr noe. Ikke flotte mixa greier. Blir ofte for søtt. Gå inn i en bar litt tidlig. Spør om oppskrifter på de fem,seks vanligste. Husk å spørre om tilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå