Gå til innhold

Menn. Hvordan ser dere ut når dere har lyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ei dame. Kan vi se det på dere i hverdagen? Hvilke tegn skal vi se etter?

Anonymkode: 72294...f65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesa vokser.

Anonymkode: 6ee60...d3d

Skrevet

En bul i buksa, alternativt en stiv og stående pølse foran kroppen i naken tilstand, noe mer du lurer på??

Anonymkode: d6bf9...837

• Liker 1
Skrevet

Tenkte mer på når dere blir veldig tiltrukket av ei dame dere ikke har vært intim med. Eks kollega, venninne, venninne av venn, dame på treningssenter osv. Hvordan kan ei dame se på deg om du er tiltrukket av henne når alle har på seg klær😅

Skrevet

En ekte mann har alltid lyst. 😛

• Liker 2
Skrevet

Hopper som vitaminbjørner, får pipete stemmen og vifter med ørene osv.osv.osv

• Liker 4
Skrevet
39 minutter siden, Mann37oslo skrev:

En ekte mann har alltid lyst. 😛

Ekte kvinne også.😊

Anonymkode: 60517...777

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke menn klarer å svare på det spørsmålet, for de vet det ikke selv. Men det jeg føler og har erfart fra menn som evt liker det de ser er: intenst blikk som ikke viker, (egentlig ganske creepy), de stirrer på leppene dine mens dere har en samtale, blir ekstremt nærgående som i sitter nerme,står nerme, dette forverres i fylla. Ser på deg fra avstand mens han snakker med andre enn deg.

Synes menn er egentlig ganske tydelige i kroppsspråket sitt, og lette og lese. Tror nok de sliter mer når det prøver å forstå og lese oss kvinnfolk😅

Anonymkode: e37ce...550

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke menn klarer å svare på det spørsmålet, for de vet det ikke selv. Men det jeg føler og har erfart fra menn som evt liker det de ser er: intenst blikk som ikke viker, (egentlig ganske creepy), de stirrer på leppene dine mens dere har en samtale, blir ekstremt nærgående som i sitter nerme,står nerme, dette forverres i fylla. Ser på deg fra avstand mens han snakker med andre enn deg.

Synes menn er egentlig ganske tydelige i kroppsspråket sitt, og lette og lese. Tror nok de sliter mer når det prøver å forstå og lese oss kvinnfolk😅

Anonymkode: e37ce...550

Nei, det der er menn med selvtillit/få sperrer. Menn flest er mye mer flakkende og usikre i signalene.

Anonymkode: 6ee60...d3d

• Liker 1
Skrevet

Om du spiser en banan vil mannen følge nøye med når den glir inn i munnen.

Anonymkode: e155e...712

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet

At vi legger merke til deg, følger deg med øynene, Smiler og ler dersom du forsøker å få oss til å smile eller le, om det er aldri så dumt det du gjør forsøk på.

Skrevet

Lille mannen reiser seg (ikke alltid nødvendigvis)  og jeg blir stresset og ukonsentrert. 

Skrevet

Alle vet da vel at når en mann har lyst på ei dame så står han og glor, slever, stikker hånda ned i buksa og runker. Helt normalt. Ei dame må da skjønne at han har lyst på henne da. Så tre tegn. Glor, slever og runking.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte mer på når dere blir veldig tiltrukket av ei dame dere ikke har vært intim med. Eks kollega, venninne, venninne av venn, dame på treningssenter osv. Hvordan kan ei dame se på deg om du er tiltrukket av henne når alle har på seg klær😅

Det er jo like individuelt som humør og dagsform. Jeg tror det kommer an på selvtillit med motsatt kjønn.

De som har vil ha en heller utfordrende holdning. De holder øyekontakt, retter ryggen og holdninga, blir litt verbalt mer frempå, og tar antagelig initiativ. 

De som har litt lavere selvtillit kan bli litt forsagt og blyg, slå blikket vekk ved plutselig øyekontakt, og kløne litt både verbalt og praktisk. Om de tar initiativ vil det være nølende, men trolig satser de på å gå veien via vennskap først.

Anonymkode: ae485...d3b

Skrevet

Sikling er et sikkert tegn...

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
På 13.9.2019 den 23.59, Paramount skrev:

At vi legger merke til deg, følger deg med øynene, Smiler og ler dersom du forsøker å få oss til å smile eller le, om det er aldri så dumt det du gjør forsøk på.

så da sier du at typene på jobben som nesten ikke slipper meg med blikket (står hele tiden og ser på øynene mine??) og som ler av alt morsomt og halvmorsomt jeg sier og som stadig står og ser på meg i stedet for den andre som prater, er..?

Tror jeg skal holde meg edru på neste firmafest.

Anonymkode: f1266...822

Skrevet
På 13.9.2019 den 23.59, Paramount skrev:

Det høres ut som normal høflighet. 

Anonymkode: da915...8b1

Skrevet

Retter seg opp i ryggen, strekker kroppen, tar på seg selv (mage, bryst e.l for å "vise" kroppen), stirrer, holder blikket, blir nervøse, bul i buksa, prøver evt skjule bul i buksa med å vri seg i annen positur, prøver evt vise bul i buksa ved å skyve kroppen rett mot deg, berører deg under samtale, ser på leppene dine, sier en hel masse svada (som de angrer på etterpå for det hang virkelig ikke på greip, kan bl.a si ting som er avvisende, mens kroppsspråket sier noe annet), kaster små blikk nedover kroppen din (som de tror du ikke legger merke til), blir små-tørste/tørre i munnen og kan jo finne på si dette høyt, ....drar seg gjennom håret, retter på klærne for å gjøre seg "bedre" for deg.... 

Ja....har litt erfaring, for å si det sånn ;) 

Anonymkode: 50537...216

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...