AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #1 Skrevet 13. september 2019 På ei dame. Kan vi se det på dere i hverdagen? Hvilke tegn skal vi se etter? Anonymkode: 72294...f65
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 Nesa vokser. Anonymkode: 6ee60...d3d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 En bul i buksa, alternativt en stiv og stående pølse foran kroppen i naken tilstand, noe mer du lurer på?? Anonymkode: d6bf9...837 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #5 Skrevet 13. september 2019 Tenkte mer på når dere blir veldig tiltrukket av ei dame dere ikke har vært intim med. Eks kollega, venninne, venninne av venn, dame på treningssenter osv. Hvordan kan ei dame se på deg om du er tiltrukket av henne når alle har på seg klær😅 Anonymkode: 72294...f65
Mann37oslo Skrevet 13. september 2019 #6 Skrevet 13. september 2019 En ekte mann har alltid lyst. 😛 2
SnillScorpion Skrevet 13. september 2019 #7 Skrevet 13. september 2019 Hopper som vitaminbjørner, får pipete stemmen og vifter med ørene osv.osv.osv 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #8 Skrevet 13. september 2019 39 minutter siden, Mann37oslo skrev: En ekte mann har alltid lyst. 😛 Ekte kvinne også.😊 Anonymkode: 60517...777 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #9 Skrevet 13. september 2019 Tror ikke menn klarer å svare på det spørsmålet, for de vet det ikke selv. Men det jeg føler og har erfart fra menn som evt liker det de ser er: intenst blikk som ikke viker, (egentlig ganske creepy), de stirrer på leppene dine mens dere har en samtale, blir ekstremt nærgående som i sitter nerme,står nerme, dette forverres i fylla. Ser på deg fra avstand mens han snakker med andre enn deg. Synes menn er egentlig ganske tydelige i kroppsspråket sitt, og lette og lese. Tror nok de sliter mer når det prøver å forstå og lese oss kvinnfolk😅 Anonymkode: e37ce...550 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #10 Skrevet 13. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke menn klarer å svare på det spørsmålet, for de vet det ikke selv. Men det jeg føler og har erfart fra menn som evt liker det de ser er: intenst blikk som ikke viker, (egentlig ganske creepy), de stirrer på leppene dine mens dere har en samtale, blir ekstremt nærgående som i sitter nerme,står nerme, dette forverres i fylla. Ser på deg fra avstand mens han snakker med andre enn deg. Synes menn er egentlig ganske tydelige i kroppsspråket sitt, og lette og lese. Tror nok de sliter mer når det prøver å forstå og lese oss kvinnfolk😅 Anonymkode: e37ce...550 Nei, det der er menn med selvtillit/få sperrer. Menn flest er mye mer flakkende og usikre i signalene. Anonymkode: 6ee60...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #11 Skrevet 13. september 2019 Om du spiser en banan vil mannen følge nøye med når den glir inn i munnen. Anonymkode: e155e...712 4
Gjest Paramount Skrevet 13. september 2019 #12 Skrevet 13. september 2019 At vi legger merke til deg, følger deg med øynene, Smiler og ler dersom du forsøker å få oss til å smile eller le, om det er aldri så dumt det du gjør forsøk på.
kalaush Skrevet 13. september 2019 #13 Skrevet 13. september 2019 Lille mannen reiser seg (ikke alltid nødvendigvis) og jeg blir stresset og ukonsentrert.
Gjest Warrior Skrevet 13. september 2019 #14 Skrevet 13. september 2019 Alle vet da vel at når en mann har lyst på ei dame så står han og glor, slever, stikker hånda ned i buksa og runker. Helt normalt. Ei dame må da skjønne at han har lyst på henne da. Så tre tegn. Glor, slever og runking.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #15 Skrevet 14. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte mer på når dere blir veldig tiltrukket av ei dame dere ikke har vært intim med. Eks kollega, venninne, venninne av venn, dame på treningssenter osv. Hvordan kan ei dame se på deg om du er tiltrukket av henne når alle har på seg klær😅 Anonymkode: 72294...f65 Det er jo like individuelt som humør og dagsform. Jeg tror det kommer an på selvtillit med motsatt kjønn. De som har vil ha en heller utfordrende holdning. De holder øyekontakt, retter ryggen og holdninga, blir litt verbalt mer frempå, og tar antagelig initiativ. De som har litt lavere selvtillit kan bli litt forsagt og blyg, slå blikket vekk ved plutselig øyekontakt, og kløne litt både verbalt og praktisk. Om de tar initiativ vil det være nølende, men trolig satser de på å gå veien via vennskap først. Anonymkode: ae485...d3b
Elaine Marley Skrevet 14. september 2019 #17 Skrevet 14. september 2019 Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #18 Skrevet 15. september 2019 På 13.9.2019 den 23.59, Paramount skrev: At vi legger merke til deg, følger deg med øynene, Smiler og ler dersom du forsøker å få oss til å smile eller le, om det er aldri så dumt det du gjør forsøk på. så da sier du at typene på jobben som nesten ikke slipper meg med blikket (står hele tiden og ser på øynene mine??) og som ler av alt morsomt og halvmorsomt jeg sier og som stadig står og ser på meg i stedet for den andre som prater, er..? Tror jeg skal holde meg edru på neste firmafest. Anonymkode: f1266...822
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #19 Skrevet 15. september 2019 På 13.9.2019 den 23.59, Paramount skrev: At vi legger merke til deg, følger deg med øynene, Smiler og ler dersom du forsøker å få oss til å smile eller le, om det er aldri så dumt det du gjør forsøk på. Det høres ut som normal høflighet. Anonymkode: da915...8b1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #20 Skrevet 15. september 2019 Retter seg opp i ryggen, strekker kroppen, tar på seg selv (mage, bryst e.l for å "vise" kroppen), stirrer, holder blikket, blir nervøse, bul i buksa, prøver evt skjule bul i buksa med å vri seg i annen positur, prøver evt vise bul i buksa ved å skyve kroppen rett mot deg, berører deg under samtale, ser på leppene dine, sier en hel masse svada (som de angrer på etterpå for det hang virkelig ikke på greip, kan bl.a si ting som er avvisende, mens kroppsspråket sier noe annet), kaster små blikk nedover kroppen din (som de tror du ikke legger merke til), blir små-tørste/tørre i munnen og kan jo finne på si dette høyt, ....drar seg gjennom håret, retter på klærne for å gjøre seg "bedre" for deg.... Ja....har litt erfaring, for å si det sånn Anonymkode: 50537...216 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå