AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #1 Del Skrevet 13. september 2019 Har endelig flyttet inn i et hus. Eskene jeg hadde på kottet hos foreldrene mine i 8 år har kommet ut, og i et av disse var det MUSELORT! Må jeg kaste alle eskene som var i kottet? Selvfølgelig kaster jeg hele kassen hvor jeg fant lorten, men.. kanskje musene ikke har vært i de andre kassene? Holder det at jeg vasker alt som er i de andre kassene? Hva med bøker og elektronikk? Anonymkode: db1be...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 13. september 2019 #2 Del Skrevet 13. september 2019 Hvorfor skal du kaste det på grunn av muselort? Kan du ikke bare vaske over tingene og sjekke at det ikke faktisk er mus i den. Er det elektronikk må du sjekke det nøye for å sikre at det ikke er skade på ledningene. Ville ikke kastet det. Ville vasket det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #3 Del Skrevet 13. september 2019 Mus er da fulle av sykdommer og alt mulig. Den er ikke der oppi lengre. Ligger en nøtt og masse smuler også. Tror ikke alt oppi den esken tåler 90 graders vask, men en del av det gjør det, så kan i alle fall redde de tingene. Det er en eggkoker, håndduker, hekla grytekluter, tøfler, ei skjærefjøl i tre og noen duker som ligger i den. Men bøker og ting fra de andre eskene uten muselort da? Kan hende de ikke har vært i de andre eskene. Anonymkode: db1be...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 13. september 2019 #4 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg tenker at du ikke trenger å kaste tingene. Ville kanskje kastet trefjølen og eggkokeren, men det meste annet kan vaskes over evt legges i fryseren i noen dager for å drepe bakterier. Husk at før i tiden hadde man mus i spiskammerset, men man kastet ikke nødvendigvis alt som var i spiskammerset av den grunn Det er ingen som skal putte bøkene i munnen, så det går nok helt fint! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #5 Del Skrevet 14. september 2019 Hva er problemet med muselort? Her har jeg mus på kjøkkenet. Anonymkode: 27a8e...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå