Lalus Skrevet 13. september 2019 #1 Del Skrevet 13. september 2019 Heisann! Etter ha å lest gjennom mange dagbøker blir jeg nødt til å skrive en selv 👍 Vi har et barn fra før, som blir 3 år. Helt siden fødselen har vi hatt lyst på en til, men det har vært mye som har skjedd og det virket best å vente. Jeg ble uplanlagt gravid, og gleden var stor! Men det endte desverre med en spontanabort i uke 6. Så nå skal vi skikkelig i gang med prøvingen. Jeg har ikke hatt mensen enda, men har lagt inn noen aksjer. Ikm er om fem dager, tror jeg hvertfall. Spontanaborten var fysisk som en vanlig menstruasjon. Men det er utrolig hvor psykisk belastende det var, og jeg er nervøs for neste graviditet.. 😥 Selv om det skjedde så tidlig som det gjorde. Jeg tok en eggløsningstest idag med utslag (ikke positiv) men tidligtesten var negativ. Og jaa, jeg vet det er tidlig, men tenker kanskje eggløsningen har vært tidligere enn normalt etter SAen. 🙈 Det var på ettermiddagen, så tar en ny eltest imorgen, og hvis den er sterkere tar jeg en ny test 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 13. september 2019 #2 Del Skrevet 13. september 2019 Hei Lalus, så trist å høre om spontanaborten... Støtter deg i det du sier, selv om blødningen oppleves normal er det en rar og belastende følelse å gå gjennom en abort 😟 Håper du snart enten får en positiv graviditetstest, eller en menstruasjon som setter fart på prøvinga 😙 Klem fra Godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalus Skrevet 14. september 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2019 Hei Godis, så fint å høre fra deg😊😊 Jeg tok ny eggløsningstest som planlagt... Og den var sterkere. Og da kunne jeg ikke holde meg med en ny gtest. Det er en svaaak strek. Jeg er 8 dpo, men det kan være litt senere siden jeg ikke her hatt helt kontroll denne syklusen. Planen er å ikke ta ny graviditetstest imorgen, men å vente til søndag. Jeg tenker dette godt kan være kjemisk graviditet eller at det ikke utvikler seg. Hmm. Hvorfor pine seg selv med denne testingen😬😬 VID_20190914_103615.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalus Skrevet 14. september 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 14. september 2019 Skulle ikke legge ut FILM av eggløsningstesten 🤪😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 14. september 2019 #5 Del Skrevet 14. september 2019 Såå spennende Lalus! Ser også streken på graviditetstesten, er nok lurt som du sier å vente en dag før du tar ny test! Gleder meg til å høre etter en ny test er tatt, krysser fingrene for dere ❣️🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalus Skrevet 16. september 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 16. september 2019 Testen blir sterkere! Men hva jeg jeg gjøre for å følge med på at det går riktig vei? Blodprøver hos legen, clearblue digital med uker.. Jeg er veldig usikker på når jeg hadde eggløsning 🤷♀️ kan jeg få tidlig ultralyd etter hvert for å finne ut hvor langt jeg er? Flo sier jeg skal få mensen på onsdag, men det er bare 27 dager siden forrige "mensen". Pleier jo ha 28 dagers syklus, og da er den enda 3 dager til ikm? Jeg synes kanskje testen er litt sterk for det.. Hjelp🤷♀️😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 16. september 2019 #7 Del Skrevet 16. september 2019 1 time siden, Lalus skrev: Testen blir sterkere! Men hva jeg jeg gjøre for å følge med på at det går riktig vei? Blodprøver hos legen, clearblue digital med uker.. Jeg er veldig usikker på når jeg hadde eggløsning 🤷♀️ kan jeg få tidlig ultralyd etter hvert for å finne ut hvor langt jeg er? Flo sier jeg skal få mensen på onsdag, men det er bare 27 dager siden forrige "mensen". Pleier jo ha 28 dagers syklus, og da er den enda 3 dager til ikm? Jeg synes kanskje testen er litt sterk for det.. Hjelp🤷♀️😊 Når du sier du skal ha mensen på onsdag, er det basert på en syklus hvor spontanabortblødningen ble registrert som mensen? I så fall vil jeg tro sa kan være med å klasse til syklusen litt i etterkant, og at du bare var heldig og fikk en kortere periode før eggløsning! I og med at jeg ikke kan noe særlig om dette blir det jo bare høyttenking, men jeg er optimistisk til at dette er en graviditet som resultat av første El etter Sa. Jeg hadde tatt en til test onsdag eller fredag, er den enda positiv (clearblue digital) så hadde jeg ringt legen for å bestille time når de mener det er hensiktsmessig i anledning graviditet 🎉🎉 Så artig 🤞 Kjenner at min egen prøving blir litt bortglemt når jeg får så stort innblikk i din og andres prøving 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalus Skrevet 18. september 2019 Forfatter #8 Del Skrevet 18. september 2019 Hei ❤️ ja, det var akkuratt det jeg ville fram til, men du ordla deg bedre 👍 har regnet blødningen og spontanaborten som starten på denne syklusen. Ikm er imorgen ifølge Flo. Men har jo også brukt tidligtester, kanskje derfor den fanget det opp tidlig 🙈 Legen ringte meg igår for noe annet, og da nevnte jeg at jeg var gravid igjen. Så blodprøver er planlagt 👍 Jeg kjenner jeg er nervøs, men det skulle vel bare mangle... Jeg hadde mye menssmerter fra før ikm og fram til blødningen sist. Der har jeg ikke nå, og det kan jo være et godt tegn. Jeg tenker litt mensmurringer er normalt, men slik jeg hadde det var i overkant. Pga lav hcg utviklet det seg tydeligvis aldri som det skulle, og kroppen prøvde å støte det ut i ukesvis. Idag tok jeg digital test og fikk denne😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 18. september 2019 #9 Del Skrevet 18. september 2019 3 timer siden, Lalus skrev: Hei ❤️ ja, det var akkuratt det jeg ville fram til, men du ordla deg bedre 👍 har regnet blødningen og spontanaborten som starten på denne syklusen. Ikm er imorgen ifølge Flo. Men har jo også brukt tidligtester, kanskje derfor den fanget det opp tidlig 🙈 Legen ringte meg igår for noe annet, og da nevnte jeg at jeg var gravid igjen. Så blodprøver er planlagt 👍 Jeg kjenner jeg er nervøs, men det skulle vel bare mangle... Jeg hadde mye menssmerter fra før ikm og fram til blødningen sist. Der har jeg ikke nå, og det kan jo være et godt tegn. Jeg tenker litt mensmurringer er normalt, men slik jeg hadde det var i overkant. Pga lav hcg utviklet det seg tydeligvis aldri som det skulle, og kroppen prøvde å støte det ut i ukesvis. Idag tok jeg digital test og fikk denne😊 2-3 uker, så spennende! Skjønner nervøsiteten din, det er jo ikke lenge siden spontanaborten så det sitter nok friskt i minne.. Kanskje det vil bli lettere etter blodprøvene er tatt? Har du fått time til det, eller har dere drop inn? 😊 Jeg har tro på at det skal gå fint for dere denne gangen 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå